Riktigt fin den där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin den där!
Två fantastiska klockor, men Regattans boett är helt fantastisk!
Är han inte på väg till (katolska) kyrkan?? Trodde jag.....Trevlig bild. Ser att du stryker omkring kring Lunds nation, ska herrn plocka upp ungmöer?
Är han inte på väg till (katolska) kyrkan?? Trodde jag.....
Du verkar inte veta vad som händer i kyrkan en lördag....Det är lördag...
Fint fint! Ett jubilee sitter ju fint på den.Tillbaka från service, riktigt trevlig! En 980.013 (tidig version) med större case. Vattentät till 10ATM så perfekt badklocka. Sitter nu på AM-länk men har även tropic med orginal spänne. Kanske ska leta reda på ett passande 18mm BoR?
Trevlig bild. Ser att du stryker omkring kring Lunds nation, ska herrn plocka upp ungmöer?
Den där har jag provkört lite och var nära köp men så blev det en Camaro istället. Mycket fin klocka!Tidig 1153N på GF BoR.
Tack och grattis!Den där har jag provkört lite och var nära köp men så blev det en Camaro istället. Mycket fin klocka!
Heuer lunch
Tack! Ganska jämngamla. Autavian från 69-70 och Bund från ca 73.Din autavia är ju sanslöst charmig, men även lunchkompisen ser riktigt trevlig ut! Hur många år skiljer det mellan dessa?
Skulle säga att det är en 347 AR från 40-talet.Tjo !
Är det ngn som har koll på vad det är för ref på denna Heuer ?
Tjo !
Synd det inte var stålboett.Tjo !
Aha tack , är inte 347 stål ?Skulle säga att det är en 347 AR från 40-talet.
Aj missade de är de chrom ?Synd det inte var stålboett.
Yes, tyckte mig se det på baksidan av bandhornen och sedan såg jag boettlocket. Fond = baksida/lockAj missade de är de chrom ?
Ok snyggt , tack för skarpa ögon !Yes, tyckte mig se det på baksidan av bandhornen och sedan såg jag boettlocket. Fond = baksida/lock
Jo det har du rätt i. Vet i katten vad det här kan vara då?Aha tack , är inte 347 stål ?
Det är en ref349?!Tjo !