Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Maila Justin på Tag1000, jäkligt hjälpsam och har AM-länkar. Vill du ha oyster har jag ett, tänkte skaffa JubileeI brist på länk
Grymt! Dessa kan inte vara vanliga?!En inte helt vanlig Carrera, ”Twin time”. Med två tidszoner och kronograf. Sent 70-tal när digitalt och quartz var tha shit Behöver ett nytt urverk och av en slump har jag ett fullt fungerande NOS verk liggande, så det ska nog gå att få fart på den
Nä, de är hyfsat ovanliga. Misstänker att de inte var så populära från början och sen har många kastats när verken lagt av.Grymt! Dessa kan inte vara vanliga?!
Du tar väl med den till gtg:n!?Nä, de är hyfsat ovanliga. Misstänker att de inte var så populära från början och sen har många kastats när verken lagt av.
AbsolutDu tar väl med den till gtg:n!?
Skulle säga att för 6-7000 skall du få en riktigt riktigt fin och för 4-5000 får du en som är ok men med lite sliten plättering och halvtrist lysmassa.Hello, vad får man pynta för en 980.021 i skapligt skick tror ni?
Tack för svar! Hade ev en bekant som ville sälja men då vill han ha för mycket.Skulle säga att för 6-7000 skall du få en riktigt riktigt fin och för 4-5000 får du en som är ok men med lite sliten plättering och halvtrist lysmassa.
Var en som i princip var NOS som såldes för 7000 på chronotrader för ett tag sedan så däromkring så skall man kunna hitta en fin tycker jag.Tack för svar! Hade ev en bekant som ville sälja men då vill han ha för mycket.
Skicka den till Justin på Tag1000Tjena!
Testar lyckan i denna tråd, har någon koll på vart i Göteborgsområdet man kan få denna servad?
Har letat och frågat men ingen verkar vilka ta in den :/
Skicka den till Justin på Tag1000
https://www.tag1000diver.com/
Kul! Absolut ska du det, jag skrev ihop en liten reccention/ guide när jag hade en. Jäkligt trevlig och tidstypiskStträckläst tråden (mer eller mindre, tagit några dagar) och efter 105 sidor känner jag att någon gång i livet måste jag ha en heuer! Lite fascinerande att tråden sträcker sig över några år så man läst om ”prispeaken” för några år sedan för att följas av “prisnormaliseringen” relativt nyligen! Med en annans ekonomi får man nog sikta in sig på en 1163, vilket inte gör mig någonting då jag finner den oerhört läcker och återigen, IMO, ruskigt prisvärd Ser fram emot dagen då jag kan posta i tråden med en egen heuer. En del ruskigt fina ur här som gör mig riktigt avundsjuk
Tack! Perfekt, ännu mer lektyr!! Listan börjar bli lång gällande ”vill ha ur” men autavian har seglat upp riktigt högt måste jag säga. Gränsfall att ekonomin tillåter köp detta år men under 2020 borde det absolut tillåtas!Kul! Absolut ska du det, jag skrev ihop en liten reccention/ guide när jag hade en. Jäkligt trevlig och tidstypisk
https://klocksnack.se/threads/heuer-autavia-viceroy-1163v-11630.63375/
Ja det är coola klockor. Gällande prisläget så blir det intressant att följa de Autavior och Carreror som säljs på Kaplans i helgen.Stträckläst tråden (mer eller mindre, tagit några dagar) och efter 105 sidor känner jag att någon gång i livet måste jag ha en heuer! Lite fascinerande att tråden sträcker sig över några år så man läst om ”prispeaken” för några år sedan för att följas av “prisnormaliseringen” relativt nyligen! Med en annans ekonomi får man nog sikta in sig på en 1163, vilket inte gör mig någonting då jag finner den oerhört läcker och återigen, IMO, ruskigt prisvärd Ser fram emot dagen då jag kan posta i tråden med en egen heuer. En del ruskigt fina ur här som gör mig riktigt avundsjuk
Håller med! Och Kaplans är ju först nästa helg men redan nu i helgen är det ett antal stora auktionshus som kör i Geneve. Diverse Heuer med på samtliga så det blir intressant att följa.Ja det är coola klockor. Gällande prisläget så blir det intressant att följa de Autavior och Carreror som säljs på Kaplans i helgen.
Ja, läste fel.Håller med! Och Kaplans är ju först nästa helg men redan nu i helgen är det ett antal stora auktionshus som kör i Geneve. Diverse Heuer med på samtliga så det blir intressant att följa.
Här finns länk till AntiquorumJa, läste fel.
Har du någon länk till geneve auktion med några Heuer? Med tanke på hur svag kronan är så borde det bli dyrt i SEK.
Grymt!! Snyggt jobbat
Riktigt skön!
GMT idag....
Kul att den blev kvar på forumet väldigt fin är den!