Fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Mycket tuff klocka det där!![]()
Riktigt trevligt den där! Gillar den matta stålytan och den ljusa tavlan; suveränt skick ocksåBudget-Heuer som gör sig bäst med en ordentlig solbränna
![]()
Definitivt eftertryck. Heuer gjorde aldrig någon sådan.Aldrig sett en jump hour från Heuer, är det någon annan som vet mer? Eller har man bara eftertryckt loggan på tavlan?
Inte min klocka, en kompis skickade bilden till mig.
![]()
Precis vad jag misstänkte! Tack för svar!Definitivt eftertryck. Heuer gjorde aldrig någon sådan.
Superfin, men nog förtjänar den väl ett finare band?stolt ägare av
![]()
Trevlig, men nyfiken på den yttre skalan och vad den representerar?stolt ägare av
![]()
DecimeterTrevlig, men nyfiken på den yttre skalan och vad den representerar?
Aldrig sett den förut, för det är ju varken en tachymeter- eller telemeterskala!![]()
Tack, då har man lärt sig nåt nytt idag med!Decimeter
Decimeter Scale
Vintage Heuer Carrera pages are dedicated to the most beautiful wristwatches in history - 1960's manual winding Heuer Carreras.www.vintageheuercarrera.com
Även jag, tack @StarManTack, då har man lärt sig nåt nytt idag med!![]()
Drar till med en vild gissning på 150kkr. Har varit sugen på en sån länge men inte kommit till skott. Är du säljare eller spekulant på den?Är det någon som vet vad ett rimligt pris ska va för en Heuer 2446c GMT pepsi. Mk1 tavla , original GF länk med korrekt ändbitar ?
Jag menar Heuer priset har ju dalat , men kanske inte på denna modellen ?
![]()
![]()
![]()
Det är nog rätt bra gissat. Case ser skarpt ut samt GF länken är väl 15k bara den. En bra dag runt 125k?Drar till med en vild gissning på 150kkr. Har varit sugen på en sån länge men inte kommit till skott. Är du säljare eller spekulant på den?
Drar till med en vild gissning på 150kkr. Har varit sugen på en sån länge men inte kommit till skott. Är du säljare eller spekulant på den?
Jag vet C24…Det är nog rätt bra gissat. Case ser skarpt ut samt GF länken är väl 15k bara den. En bra dag runt 125k?
Jag skulle gissat minst 10k upp på GF länken, galna priser på dubbelris.Det är nog rätt bra gissat. Case ser skarpt ut samt GF länken är väl 15k bara den. En bra dag runt 125k?
Var nära att slå till på en för 80k för ett år sedan, den var dock betydligt slitnare och head only.Jag vet C24…
MEN! Priserna där börjar runt 100’.
Det var billigtNe jag hade inte bra koll och gjorde bort mig lite. Lät den flyga iväg för 9000 euro.
En ägare grymt skick ( han var pilot ) , legat i en byrålåda i över 30 år …
Trodde heuer tappat marknadsvärde. Men tydligen inte denna![]()
Hade jag haft runt 100 och kasta på ett nöje som klockor hade jag inte tvekat en sekund på den där.Ne jag hade inte bra koll och gjorde bort mig lite. Lät den flyga iväg för 9000 euro.
En ägare grymt skick ( han var pilot ) , legat i en byrålåda i över 30 år …
Trodde heuer tappat marknadsvärde. Men tydligen inte denna![]()