• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

HEUER-tråden

Vad hände?? Posten slarvade??? Du är i radioskugga?? Arg på Criss Cross pga slampan??? ;)
Inlämnad efter sista inlämningstid på posten så har jag tur kommer den imöra, men jag hoppas inte på för mycket då Örebro är ett jävla skithål när det kommer till att leverera paket, så den är där just nu och ska vara här i Östersund imorrn, oddsen är väldigt höga på det ;)

Såg det tidigare, sjukt, skippern ;)
Priserna ligger dessutom under marknadspris på de allra flesta.. Kommer gå fort.
Jepp.. Jag är otroligt sugen på skipper'n haha. Det var ju dock budgivning så jag antar att de kommer upp i iallafall närheten av marknadspris. Fan vad typiskt att de kom upp så olägligt haha, tycker annars att de riktigt fina och roliga pjäserna har för lite ruljangs tyvärr :(

Edit: Ingen som vill köpa min Tudor 7017 haha, eller ska man helt enkelt höja klockbudgeten ? ^^

Senast ändrad:
Idag är det dags för 1153:an, den luftiga länken passar bra på sommaren.
DSCF1422-2w.jpg

Jepp.. Jag är otroligt sugen på skipper'n haha. Det var ju dock budgivning så jag antar att de kommer upp i iallafall närheten av marknadspris. Fan vad typiskt att de kom upp så olägligt haha, tycker annars att de riktigt fina och roliga pjäserna har för lite ruljangs tyvärr :(

Edit: Ingen som vill köpa min Tudor 7017 haha, eller ska man helt enkelt höja klockbudgeten ? ^^
Höj! Så köper du tbks Autavian nästa vecka när @Donkii kommer på att han ska köpa nåt annat;)

Vad säger ni, om man skulle vilja hitta en vintage Heuer som är fyrkantig typ Monaco vilken ska man leta efter, från tex. 70-talet, vilken är prisvärd? och är Monaco från 70-talet relaistiskt eller är de svindyra?

Saknar mina Heuers. Båda Carrerorna iväg till England på service... :arghh:

Får trösta mig lite genom att ögna igenom denna tråden...

Tillbaka
Topp