Johan Olsson-Lasu
Basic
Fantastiskt vacker klocka! Har snöat in helt på Heuer på grund av Autavia.2446 denna soliga söndag:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt vacker klocka! Har snöat in helt på Heuer på grund av Autavia.2446 denna soliga söndag:
Riktigt läckert mög, och bra med det bandet! Grattis!Heuer-ägare igen, nu till en Carrera 3647 S.
1a generationens Carrera 45, med Val. 92.
Tavlan är jämt patinerad och jag stör mig inte jättemycket på det. Hade såklart varit roligare med kontrasterande subdials men då pratar vi nog minst det dubbla priset.
Hade ett grönt cordovan hemma som fick sig en omgång med håltången, blev rätt bra combo, då till och med erkänt skeptiska aurum godkände, om än på sitt eget speciella sätt. Bra att jag sparade det där Heuerspännet.
Skönt att slippa hamna i "minst prisvärt" trådenBlev kanon på det där bandet! Priset var också det helrätt för denna klocka. Bara att gratulera till en skön Heuer
Hur var intresset för klockan?Skönt att slippa hamna i "minst prisvärt" tråden
Hur var intresset för klockan?
Absolut! Riktigt roligt Lite ånger att man inte själv slog till.. men @easy rider har ju nya hobbys nu så kanske man får chansen att köpa den vid ett senare tillfälleDet var en handfull som mailade, bl a två från Finland. Tänkte att jag skulle "ge Klocksnack chansen" innan det blev ebay eller utländskt forum, så det var ju kul att den stannade i Sverige.
Definitivt. Jag blöder deg.Absolut! Riktigt roligt Lite ånger att man inte själv slog till.. men @easy rider har ju nya hobbys nu så kanske man får chansen att köpa den vid ett senare tillfälle
Fan va gött, ser fram emot att få ta del av kommande kampanjvaraDefinitivt. Jag blöder deg.
Dock säljer jag som vanligt med minst 35% påslag.
Om du tröttnar på tavlan kan du köpa en svart att byta med här:Heuer-ägare igen, nu till en Carrera 3647 S.
1a generationens Carrera 45, med Val. 92.
Tavlan är jämt patinerad och jag stör mig inte jättemycket på det. Hade såklart varit roligare med kontrasterande subdials men då pratar vi nog minst det dubbla priset.
Hade ett grönt cordovan hemma som fick sig en omgång med håltången, blev rätt bra combo, då till och med erkänt skeptiska aurum godkände, om än på sitt eget speciella sätt. Bra att jag sparade det där Heuerspännet.
Såld redan tyvärr..Om du tröttnar på tavlan kan du köpa en svart att byta med här:
http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=43401
Här gåre undan sa pundarn!!!Såld redan tyvärr..
Här gåre undan sa pundarn!!!
Grymt snygg! Helt rätt patina.Heuer Autavia 3646 2exe
Me like!Heuer Autavia 3646 2exe
Grymt snygg! Helt rätt patina.
Tack! Tycker det är den cleanaste av varianten av manuella Autavior. Två små subdials, inga siffror på tavlan, endast tiotalen på vridringen och Dauphinevisare som grädde på mosetMe like!
Den är fantastisk
Mycket snyggare än min Heuer. Återkommer med bild senareTack! Tycker det är den cleanaste av varianten av manuella Autavior. Två små subdials, inga siffror på tavlan, endast tiotalen på vridringen och Dauphinevisare som grädde på moset
Verkar som Heuer gått upp en del...min gissning är FRÅN 40tusen......2446C alternativt 2446 med skruvat boettlock, vad får man pynta?
Grattis till säljVerkar som Heuer gått upp en del...min gissning är FRÅN 40tusen......
Jag sålde precis min 11630 Orange för 37tusen till en köpare från USA....hade den till salu här på K/S men även på ett internationellt forum och den gick ganska snabbt där.......
Trodde de var dyrare faktiskt. Typ >50'Grattis till sälj
@aleks tror som Anders, du ska ha lite flyt om du hittar en bra med skruvlock under 40.
Jäkla tulpanlökar, snart har man inte råd att behålla... Hade som alltid rekommenderat en med skruvboett. Mycket skönare former på dem.Trodde de var dyrare faktiskt. Typ >50'
De 2446C jag hittat på Chronotrader har legat mellan 30-50 så där spretar det en del.
Säljarna med lite sucktion och egna Heuerhemsidor ligger oftast högt.Trodde de var dyrare faktiskt. Typ >50'
De 2446C jag hittat på Chronotrader har legat mellan 30-50 så där spretar det en del.
Jäkla tulpanlökar, snart har man inte råd att behålla... Hade som alltid rekommenderat en med skruvboett. Mycket skönare former på dem.[/QUOTE
Haha, njut och känn dig rik istället! Det gör jag Den här 3646an med icke original eller ens lik bezel har bud på 48 papp.
http://www.ebay.com/itm/heuer-autav...0iger-jahre-/311456104106?hash=item48843afeaa
Måste erkänna att jag är lite sugen på att hoppa av och köpa en UG tri-compax om galenskaperna fortsätter. MEN man vet aldrig när man skall hoppa av så det blir nog att sitta still.Säljarna med lite sucktion och egna Heuerhemsidor ligger oftast högt.