Grattis!Japp och krona!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Japp och krona!
9999krNågon kunnig här som vet något om denna modell samt vad den kan vara värd?
Nu tycker jag att ni är lite taskiga mot @jollydagger . Har väl hänt förr att någon undrar över priset på en klocka man är intresserad av att köpa?
Tycker att tavlan ser ommålad ut. "Turler" borde innebära premium om det är äkta. En så gammal klocka bör inte ha kritvit tavla.Någon kunnig här som vet något om denna modell samt vad den kan vara värd?
Tackar! Jo jag var lite nyfiken på den och hade en bra dialog med säljaren. Tänkte att det borde vara ok att fråga om pris på klockor man önskar köpa och inte bara på de man har i sin ägo. Klockan är nu såld, dock till någon annan.Nu tycker jag att ni är lite taskiga mot @jollydagger . Har väl hänt förr att någon undrar över priset på en klocka man är intresserad av att köpa?
Aha, trist. Vet du vad den såldes för?Tackar! Jo jag var lite nyfiken på den och hade en bra dialog med säljaren. Tänkte att det borde vara ok att fråga om pris på klockor man önskar köpa och inte bara på de man har i sin ägo. Klockan är nu såld, dock till någon annan.
Drygt men det finns ju fulquickset, fram över 12 tillbaka till 9.45 och repeteraÄntligen tillbaka! Men skruva fram datum 20 dagar känns ju lockande....
Drygt men det finns ju fulquickset, fram över 12 tillbaka till 9.45 och repetera
16kAha, trist. Vet du vad den såldes för?
Aha, ska man säga grattis?
Nä , tänkte åka hämta den för 8k.Aha, ska man säga grattis?
Nä , tänkte åka hämta den för 8k.
Men sen orkade jag inte köra 25 mil så jag sket i allt
Hade inte gett 16k
Tror den är ok , väldigt sliten dock. Osäker på om kronan va original tror ej de.
Kanske någon här på KS som köpte den ?
Han hade fått ett bud på 19k. Vet inte om den gick för det.Aha, trist. Vet du vad den såldes för?
16k skrev jag ju att den gick förHan hade fått ett bud på 19k. Vet inte om den gick för det.
Autavia 1163v så sjukt underskattat! Fortfarande nykär!
Precis! Den BoRlänken är jag sjukt sugen på. Lite dyrt bara... Såg nån aftermarket på chronotrader, men det ät ju 5kkr också.Inte underskattad - underbar!
Varför har den ett valjoux 72 verk?
Det står ju val 23Varför har den ett valjoux 72 verk?
Ahh sry my bad, tittade lite snabbt bara tyckte att bryggan såg ut som en v72:/Det står ju val 23
Såldes för 16.000 kr var det väl?Hade gjort precis samma sak om jag hade orkat köra och hämta den , men va för lat
JuppSåldes för 16.000 kr var det väl?
Autavia 1163v så sjukt underskattat! Fortfarande nykär!