• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

HEUER-tråden

Någon kunnig här som vet något om denna modell samt vad den kan vara värd?

IMG_1805.JPG
9999kr

Nu tycker jag att ni är lite taskiga mot @jollydagger . Har väl hänt förr att någon undrar över priset på en klocka man är intresserad av att köpa?
Tackar! Jo jag var lite nyfiken på den och hade en bra dialog med säljaren. Tänkte att det borde vara ok att fråga om pris på klockor man önskar köpa och inte bara på de man har i sin ägo. Klockan är nu såld, dock till någon annan.

Är nöjd med resultatet efter servicen av Autavian, speciellt då det är den första versionen av kaliber 11 med alla dess barnsjukdomar.

Kronografen igång påverkar inte siffrorna alls vilket förvånade mig.

Tack för hjälpen (och presenten) @McGyver !

IMG_7002.JPG

Senast ändrad:
Försöker använda den här men slutar bara med att jag byter klockan innan jag går hemifrån. Vet inte om man ska sälja den eller tvinga mig själv att ha den på handleden men tråkigt att den bara får ligga kvar i lådan hela tiden.
Är något med formen på boetten som jag har lite svårt för när den väl sitter på handleden.
IMG_8907.JPG

Tillbaka
Topp