Tack @SebastardFantastiskt bra den där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack @SebastardFantastiskt bra den där!
Tycker att det här en en helt underbar vår/sommar klocka med alla sina färger Passar oerhört bra till jeans och "blå jeans aktig skjorta" också
Tack @thenganFantastisk klocka!!
Den kan inte ha varit billigHeuer Autavia 11630 GMT original bezel Nu gäller det bara att få på det på klockan...
Nej, det var den inte...Den kan inte ha varit billig
Riktigt kul att du knep den. Väntar ivrigt på att få se den påHeuer Autavia 11630 GMT original bezel Nu gäller det bara att få på det på klockan...
Tack för tipset om att den fanns ute till försäljning @Sebastard Tack även till @PR1973 och @Darren Cal.11/12 för er rekommendation av säljaren Vågar inte byta bezel själv så jag håller på att leta fram en urmakare som kan göra det (Heuer AD verkar inte vara så pigga på det...). Återkommer givetvis med bilder på den när jag fått på original bezelnRiktigt kul att du knep den. Väntar ivrigt på att få se den på
4-5k
Helt grön gällande Heuer. Vad skulle ni ge för denna?
Tack!
Har sålts en på forumet, tror den gick för 6-8k? @Seikosthlm du hade väl den en sväng? Quartz versionen då
yes. fick aldrig ordning på den men vet att nästa ägare fick det.Har sålts en på forumet, tror den gick för 6-8k? @Seikosthlm du hade väl den en sväng? Quartz versionen då
Köp om du hittar en för det priset, MEN är det servicebehov så räkna med 8-10k om du inte har en god urmakarkontakt.
Ja den tickar på helt perfekt nu.yes. fick aldrig ordning på den men vet att nästa ägare fick det.
Är det din?
Köp om du hittar en för det priset, MEN är det servicebehov så räkna med 8-10k om du inte har en god urmakarkontakt.
Ja den tickar på helt perfekt nu.
Nej men den finns till salu på en finsk sida och jag tycker modellen är intressantÄr det din?
Svårservad och dyra delar om man inte hittar ett donatorur.Okej! Har haft en Tag Heuer 1000 som var ett helvete att få servad, kan tänka mig att dennä är ännu värre. Varför blir det så dyrt? Är det för att det inte finns delar eller för att det är ett svårt urverk?
Usch, värsta som finns köp denna som donatorur, kronan är dock utbytt mot en nyare.Svårservad och dyra delar om man inte hittar ett donatorur.
Har du en länk till den finska annonsen?
Ja den tickar på helt perfekt nu.
Vågar inte byta bezel själv och både ABC och Farfars har stängt i sommar Har en vintage Speedy på service hos Farfars som skall vara klar i augusti, tar med mig GMT:n och original-bezel när jag hämtat Speedyn så får vi se om han vill byta den åt mig. Kommer inte ihåg om jag skrivit det tidigare men ingen AD är villig att göra det själva utan måste skicka klockan till Heuer där de i så fall kommer att göra en fullständig service Klockan är servad av Abel Court i slutet av 2015 så en full service känns onödig och kostar nog dessutom en hel del...Hur går det med GMT:n @Hasse Varg ? Olidligt nyfiken
Skall du byta hela bezeln eller inlägget? Är det hela så är det superenkelt så det gör han garanterat. Även inlägget är enkelt att byta så det borde han fixa det med.Vågar inte byta bezel själv och både ABC och Farfars har stängt i sommar Har en vintage Speedy på service hos Farfars som skall vara klar i augusti, tar med mig GMT:n och original-bezel när jag hämtat Speedyn så får vi se om han vill byta den åt mig. Kommer inte ihåg om jag skrivit det tidigare men ingen AD är villig att göra det själva utan måste skicka klockan till Heuer där de i så fall kommer att göra en fullständig service Klockan är servad av Abel Court i slutet av 2015 så en full service känns onödig och kostar nog dessutom en hel del...
Ja, det är hela bezeln, har fått mycket bra instruktioner av säljaren (både teckning och text), verkar enkelt men jag vågar inte göra det själv då både klocka och bezel kostat mig en hel del...Skall du byta hela bezeln eller inlägget? Är det hela så är det superenkelt så det gör han garanterat. Även inlägget är enkelt att byta så det borde han fixa det med.
En liten g2g lät inte fel Jag är gärna på.OK, då ska han definitivt fixa det enkelt. Annars får du höra av dig så får vi styra upp en GTG och fixa det Har gjort det massor med gånger på mina Autavior.
Det borde man ju kunna få ihop efter semestrarna även utan bezelbyteEn liten g2g lät inte fel Jag är gärna på.