• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

High end fieldwatch ?

Xalle

Audemars
2-Faktor
IMG_8615.JPG

Hamilton blev väl aldrig nämnt tidigare i tråden? Inget jag hade köpt men en fältklocka likaväl!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
De tillverkades bara i LE-versioner och nypriserna var galna. Beggad är de billiga men jag har hittills inte hittat en som servats, köper ogärna en 10 år gammal oservad klocka, speciellt inte high end då det kan bli dyrt.

Jag inser att jag fortfarande har exakt samma fråga som för ett drygt år sedan - undrar vad det betyder...

Varför är inte Aqualung vanligare?

Kolla på den här liksom? Awsomeness:

OFGEGL.jpg
 

Erik555

Breitling
Tror vissa på forumet har att göra. Finns många bilder ni kan lägga helgen på att kommentera. Av nyfikenhet, vad är er definition av highend och fieldwatch?
 

Erik555

Breitling
Ok. Läste förstasidan o såg både dykare, flygur och markur. Sen är det ju väldigt blandat me nya o gamla. Men jag kanske missförstår hur du menar.
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
A14478A6-8EE3-49EC-ABAC-C9D9B1747204.jpeg

E0E35F04-8104-4A9F-B5DB-E9DE1CE03F49.jpeg

Bumpar den här tråden! Känner att jag skulle gärna vilja ha en svart klocka och gärna i något reptåligt material. Gillar Navyn och Piloten ovan men skulle gärna vilja något mindre på armen. Har det kommit något kul sedan sist som man kan ha missat?
 
Topp