Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Goodwill är alltid bra
Men en sak bara, dina bandstift med?Märkte att mitt ena var böjt nu när jag bytte till nato. Borde gå på garantin? Har Sinn dålig kvalité på sina bandstift generellt eller? 556a här.
Shit, det är ju typ material för 10kr. Fantastiskt.
Håller dock med om att de verkar bra! Bara pratat med dem på telefon några gånger men de verkar trevliga och verkar ha bra koll.
Har precis köpt en Sinn 556i hos de (över telefon), känns tryggt.
Yes! Imorgon hoppas jag dock att de har öppet (För visst är det lördag då? Semester är farligt för tidsuppfattningenStängt på söndagar...!
Yes! Imorgon hoppas jag dock att de har öppet (För visst är det lördag då? Känner att semester är farligt för tidsuppfattningen)
Bergströms, GBG.
Ny tjejsäljare, inte träffat henne tidigare i alla fall. Väldigt trevlig, erbjöd sig ringa de andra Bergströms för att höra om klockan jag klämde på fanns inne med en annan tavla. Det har typ aldrig hänt där förr, försökte ju köpa en SD4000 där tidigare i år och då var de rätt ointresserade av att hjälpa till.
Jag tror dig! Stor skillnad mot de jag pratat med där tidigare.Hon är bustrevlig. Tittade på en LUC Chopard för en tid sedan och var både kunnig och framförallt villig att ta sig tiden.
Den butiken behövde ett lyft och med henne har de fått det.
Jag tror dig! Stor skillnad mot de jag pratat med där tidigare.
Tror att hon är där för att stanna, visitkort med hennes namn är redan tryckta.Säkert någon vikarie och snart är den snorkiga korthåriga bruden tillbaka.