cheesebrickz
Basic
Även vissa AP glider ju absolut in under denna kategori.Det är exakt så faktiskt. Nattklubbsägare, professionella sponsrade fotbollsspelare och kriminella. Lite synd egentligen, vissa hubbar är nice.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Även vissa AP glider ju absolut in under denna kategori.Det är exakt så faktiskt. Nattklubbsägare, professionella sponsrade fotbollsspelare och kriminella. Lite synd egentligen, vissa hubbar är nice.
Och webbutvecklare!Det är exakt så faktiskt. Nattklubbsägare, professionella sponsrade fotbollsspelare och kriminella. Lite synd egentligen, vissa hubbar är nice.
Investerare med! Har hört talats om någon investerare som rockar en Big Bang Black Magic. Tror han investerat i ett snus som inte är ett snus, men ändå är ett snus, fast ändå inte. Dags att leva lite.Och webbutvecklare!
Det är exakt så faktiskt. Nattklubbsägare, professionella sponsrade fotbollsspelare och kriminella. Lite synd egentligen, vissa hubbar är nice.
Den här: http://www.hublot.com/en/collection/spirit-of-big-bang/spirit-of-big-bang-all-blackTack för svar. Av ren nyfikenhet, vilket modell äger du? Aldrig själv varit speciellt lockad utav Hublot, men det börjar ändras nu.
Brukar bara se ”kriminella” med Rolex o AP. Vanliga klockor på ks också. Vilken slutsats kan vi dra från det?Det är exakt så faktiskt. Nattklubbsägare, professionella sponsrade fotbollsspelare och kriminella. Lite synd egentligen, vissa hubbar är nice.
Ingen alls. Mer att det ”känns” som att ”alla” som faller inom den kategorin har hublot.Brukar bara se ”kriminella” med Rolex o AP. Vanliga klockor på ks också. Vilken slutsats kan vi dra från det?
Haha ok. Så generaliseringen gäller bara Hublot.Ingen alls. Mer att det ”känns” som att ”alla” som faller inom den kategorin har hublot.
Sen stämmer det nog inte direkt i verkligheten
Tror det kan ligga något i det du säger. Det känns som om Hublot sakta blir vanligare.Haha ok. Så generaliseringen gäller bara Hublot.
Jag tror vi kommer få se mer av Hublot och andra märken med "alternativ"/"modern" design i framtiden då klockmodet förändras. Precis så som den klassiska dressklockan hamnade i "skymundan" för submariners, royal oaks mm. Alla unga vill inte ha en "gubb-rolle". De växer ju upp med fotbollsspelare med feta Hubbar eller andra märken med "modern" design. Vad tror ni? Kommer Hublot bli större/vanligare märke eller kommer det att försvinna med tiden?
Jag tror du har helt rätt.Haha ok. Så generaliseringen gäller bara Hublot.
Jag tror vi kommer få se mer av Hublot och andra märken med "alternativ"/"modern" design i framtiden då klockmodet förändras. Precis så som den klassiska dressklockan hamnade i "skymundan" för submariners, royal oaks mm. Alla unga vill inte ha en "gubb-rolle". De växer ju upp med fotbollsspelare med feta Hubbar eller andra märken med "modern" design. Vad tror ni? Kommer Hublot bli större/vanligare märke eller kommer det att försvinna med tiden?
Klassikerna kommer nog finnas kvar. Dock kanske inte lika vanliga som nu tror jag.Tror det kan ligga något i det du säger. Det känns som om Hublot sakta blir vanligare.
Men, jag tror aldrig att klassikerna som sub, Daytona etc kommer bli impopulära.
Jag tror du har helt rätt.
Hublot satsar ju mycket på att sponsra profiler, såna som kidsen ser upp till, medan Rolex mfl sponsrar lite mer konservativa profiler inom traditionella sporter.
Vet småkillar som hellre köper en Hublot-kopia för 2-300:- än en dito Rolex för samma peng.
42mm?Polarens CF häromdagen![]()
Stämmer bra
42 mm fr Blocket ?Första promenaden med senaste köpet!![]()
![]()
Ja precis.42 mm fr Blocket ?
Om du menar köpt på blocket i veckan?Ja precis.
YesOm du menar köpt på blocket i veckan?
Det skall man ha, fick dock ett betydligt bätte pris, så väldigt nöjd med både klockan och priset.Yes
Koll på marknaden..
Snyggt med brunt armband!Första promenaden med senaste köpet!![]()
![]()
Fick 3 år direktFick ett mail från Hublot i dag om att de förlängt min garanti från 2 till 3 år
Någon mer som fått samma?
När köpte du din?Fick 3 år direkt![]()
tackar, sjukt nöjd med det, har stållänken med, med tycker det passar bättreSnyggt med brunt armband!
2017När köpte du din?
Köpte min 2016.