kalleram
Basic
Jävligt fintackar, sjukt nöjd med det, har stållänken med, med tycker det passar bättre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävligt fintackar, sjukt nöjd med det, har stållänken med, med tycker det passar bättre![]()
Gäller detta alla Hublot?
Två år på samtliga Hublotmodeller!Gäller detta alla Hublot?
@TompaC du kanske kan ge oss svar på frågan? Säljs Hublot med 2 eller 3 års garanti?
3 år? Aldrig hört om det men kollar upp det under förmiddagen
Jag fick ett mail i onsdags om att de gjort om Hublotista och blev ombedd att regga mig med ett nytt lösenord.Gör gärna det
Torsten hade fått mail om att hans garanti förlängts med ytterligare ett år (tot 3), och Kalleram säger att han fick 3 år direkt vid köp.
Är mest nyfiken! =)
Jag fick ett mail i onsdags om att de gjort om Hublotista och blev ombedd att regga mig med ett nytt lösenord.
Dagen efter kom mailet om att garantin förlängts med 1 år så rent logiskt borde det ha med det att göra men jag vet inte säkert.
Gör gärna det
Torsten hade fått mail om att hans garanti förlängts med ytterligare ett år (tot 3), och Kalleram säger att han fick 3 år direkt vid köp.
Är mest nyfiken! =)
Jag fick ett mail i onsdags om att de gjort om Hublotista och blev ombedd att regga mig med ett nytt lösenord.
Dagen efter kom mailet om att garantin förlängts med 1 år så rent logiskt borde det ha med det att göra men jag vet inte säkert.
Kolla med @ROB-1832: https://robengstrom.se/klockservice/Vad kostar en service av en Classic fusion från 2010? Tacksam för svar
Rättelse! Har bara 2 år förlåtGör gärna det
Är mest nyfiken! =)
Snyggt!Nybliven ägare till Hublot Big Bang Chronograph 41mm i stål/keramik
![]()
![]()
SnyggNybliven ägare till Hublot Big Bang Chronograph 41mm i stål/keramik
![]()
![]()
Alltså ännu en gång är jag fundersam över AP-Hublot. Den här är ju lik APs troligtvis kommande släpp (eller tvärtom). Samarbetar de någonting bakom kulisserna eller hur kommer det sig att de gång på gång har modeller som liknar varandra? Någon som kan upplysa mig?Den här nyheten var lite häftig!
![]()
https://www.hublot.com/en/news/hublot-x-richard-orlinski-the-first-work-of-art-which-shows-time
Svincool!Den här nyheten var lite häftig!
![]()
https://www.hublot.com/en/news/hublot-x-richard-orlinski-the-first-work-of-art-which-shows-time
Jag ser mer likheter med några andra Hublot-modeller än med APn. Tänker främst på Sang BleuAlltså ännu en gång är jag fundersam över AP-Hublot. Den här är ju lik APs troligtvis kommande släpp (eller tvärtom). Samarbetar de någonting bakom kulisserna eller hur kommer det sig att de gång på gång har modeller som liknar varandra? Någon som kan upplysa mig?
edit: här är en bild på den förmodade klockan som Ap ska släppa. Visst det är ju inte 100% likt, men båda testar att köra med fler facetter tex.![]()
Ja jo, den är lik den där med. Kanske är AP som liknar hublot den här gången isåfall. Gjorde en tråd om den där när den släpptes.Jag ser mer likheter med några andra Hublot-modeller än med APn. Tänker främst på Sang Bleu
![]()
Registrerade mig relativt nyligen som ny användare på Hublotista med min Big Bang och fick mail idag om att garantin förlängs ett år. Riktigt bra jobbat Hublot!Info skamlöst stulen från Hublot.
"Each Hublot watch bears an individual identification number, which proves its
authenticity. Your Hublot watch is guaranteed against all manufacturing defects
for a period of two years from the date of purchase, provided that the watch
was purchased from an approved Hublot retailer. However, this warranty does
not cover damage caused by inappropriate use or handling of the watch"
Det skulle kunna vara så att de gör en goodwill grej till alla som är reggade på Hublotista och förnyar sitt konto.
Den är verkligen hur läcker som helst den därNybliven ägare till Hublot Big Bang Chronograph 41mm i stål/keramik
![]()
![]()
Du får en lite förklaring av JCB gällande APs och Hublot design i ett avsnitt av "talking watches". Rätt intressant att lyssna på gällande inspirationen bakom deras välkända boett!Alltså ännu en gång är jag fundersam över AP-Hublot. Den här är ju lik APs troligtvis kommande släpp (eller tvärtom). Samarbetar de någonting bakom kulisserna eller hur kommer det sig att de gång på gång har modeller som liknar varandra? Någon som kan upplysa mig?
edit: här är en bild på den förmodade klockan som Ap ska släppa. Visst det är ju inte 100% likt, men båda testar att köra med fler facetter tex.![]()
Grattis till en fin klocka. Mycket vacker.Efter lite över en vecka på handleden kan jag bara konstatera att jag är väldigt förtjust i Big Bang 41mm. Designen slår allt annat jag någonsin ägt i klockväg med hästlängder
![]()
![]()