JohanHLM
Guld
Usch, trist med rån, beklagar...Kan inte ta gift på att det går att byta även om det vore det rimliga. Allt är ju säljbart till rätt pris hehe, skulle dock gå mer safe på klassisk big bang om du tänkt sälja och vill minimera ev. förlust. Tycker Hublot får onödigt mycket hat, har haft två tidigare (CF 45 och BB king 48) och varit nöjd båda gångerna! Den första rök i ett rån och den andra rök när jag skulle köpa förlovningsring haha! Om jag skulle köpa idag skulle det bli Big Bang 44![]()
Ja, andrahandsvärdet är ju fruktansvärt sett till listpriset. Har dock dålig koll på vilka rabatter man kan få i butik? Big Bang är nog som du säger ett säkrare kort och hade jag slagit till på den på Kaplans i våras skulle jag högst troligt fått tillbaka pengarna vid en ev. försäljning. Denna på Pantbanken är nog mer svårsåld men tanken är för det första inte att den ska säljas och om den gör det får jag räkna med en liten förlust. Priset på denna blir 75 tkr inkl. avgifter, huruvida det är ett bra eller dåligt pris är nog svårt att svara på eftersom jag aldrig sett någon sådan till salu nationellt.