• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hublot-tråden

Någon som försöker göra sig en snabb hacka?

Intressant fynd, kändes ju inte glasklart att det skulle gå att skära emellan på den där givet skicket - å andra sidan var ju bilderna på Tradera kanske inte 100% tydliga...

Hej!
Har snöat in mig på CF i 38 mm. Den blå är läcker men då jag har andra blå klockor är jag lite sugen på den med vit urtavla. Någon som testat eller har en sådan, och i så fall, hur upplever ni den? Säljs med svart läder men någon som vet om den går att beställa i t ex brunt läder? Har endast sett brunt läder på de större modellerna.
Bumpar denna fråga. Någon som har handledsskott med en 38 av den nyare modellen? Ska man köra på 38 eller 42mm? Har förstått att den bärs mindre

Bumpar denna fråga. Någon som har handledsskott med en 38 av den nyare modellen? Ska man köra på 38 eller 42mm? Har förstått att den bärs mindre
Har en 42a och när jag såg den i verkligheten blev jag chockad över hur liten och söt den såg ut i lådan.
är dock van med rätt stora klockor från början så kan vara därför
Även påverkad från vad alla sagt innan om att Hublot är så stora osv

Jag provade bägge storlekarna för några veckor sedan. Har gått till att gilla lite mindre ur och jag har klockor runt 36-39 mm. Provade hublot 38 mm men den kändes lite för nätt, skulle säkert vänja mig men blev överraskad av det. Den på 42 mm kändes för stor så det blev inget köp. Ett råd är att testa dessa innan köp. Gjort några misstag tidigare att köpa först då det ser bra ut på bilder och filmer, och utifrån vad folk på forumet skriver.

En bild till på nyheten från Hublot, listpris på 160000 CHF. Ganska stor med sina 45mm
DCD7E37F-B93E-4615-9B62-CD8322B19D41.jpeg

Tillbaka
Topp