Man kan köpa mejsel via Hublot hemsidaAhaaa!
Hur löste du det på din CF, när du bytte band?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan köpa mejsel via Hublot hemsidaAhaaa!
Hur löste du det på din CF, när du bytte band?
Nu hittade jag. 900 pix, som hittat.Man kan köpa mejsel via Hublot hemsida
Men då ingår ju asken ocksåNu hittade jag. 900 pix, som hittat.
Nu hittade jag. 900 pix, som hittat.
Liten och nätt i jämförelse.BB Unico växer mer o mer på mig…
Dock är vikten skrämmande låg
![]()
Titan i dendära va?BB Unico växer mer o mer på mig…
Dock är vikten skrämmande låg
![]()
Titan o ceramicTitan i dendära va?
Du som nyligen köpt 2st, hur är rabattmöjligheterna på Hublot?
Kan tänka mig den bärs riktigt bekvämt! Hade ett tag en Breitling Colt Skyracer som kvalade in på 55gr, så även om jag uppskattar tyngden i vissa klockor är det ibland trevligt med en lättviktare.Titan o ceramic
(iof sålt Classic Fusion)
Bedömer rabattmöjligheter 20-30% iaf.
BB Unico 42mm i det utförande jag har listar 196tkr. Ref 441.NM.1170.RXKan tänka mig den bärs riktigt bekvämt! Hade ett tag en Breitling Colt Skyracer som kvalade in på 55gr, så även om jag uppskattar tyngden i vissa klockor är det ibland trevligt med en lättviktare.
Denna är bra mkt coolare än Classon Fusion! Vad listar den?
Alright, lite som jag misstänkte då![]()
Stenhård klocka och roligt val!BB Unico 42mm i det utförande jag har listar 196tkr. Ref 441.NM.1170.RX
Stenhård klocka och roligt val!
Känns som att Hublot inte riktigt får den uppskattning dem förtjänar.
Japp! Håller med! Finns mkt roliga Tudor , Omega , Hublot etc…”flocken” vill dock bara köpa Rolex o ej förlora pengar på sitt ”intresse” …mina amatör reflektionerStenhård klocka och roligt val!
Känns som att Hublot inte riktigt får den uppskattning dem förtjänar.
Lite så är det ju.. Har själv tröttnat lite på Rolex, eller inte klockorna i sig kanske men hela situationen runt omkring...Japp! Håller med! Finns mkt roliga Tudor , Omega , Hublot etc…”flocken” vill dock bara köpa Rolex o ej förlora pengar på sitt ”intresse” …mina amatör reflektioner
min Unico finns med uppdaterad ”tavla” där man ersatt de röda inslagen med vit. Ref är då 1171 istället för 1170
Hublot ska du ha såklart! Nån särskild modell som lockar?Lite så är det ju.. Har själv tröttnat lite på Rolex, eller inte klockorna i sig kanske men hela situationen runt omkring...
En Hublot alt. Linde Werdelin har länge varit på min radar, inte "vågat" ta steget än dock![]()
Yes Big Bang orginal. Har själv varit lite sugen på den men gick ett steg längre …Edit: glömde citera @Hebbe
Har dålig koll på referenser och modellserier när det gäller Hublot…
Men har tidigare sneglat på en kronograf på 41mm, tror t.o.m. @Swizz beat har den om jag inte missminner mig?![]()
Hittade också den precis och editerade in länkenYes Big Bang orginal. Har själv varit lite sugen på den men gick ett steg längre …
Edit: glömde citera @Hebbe
Har dålig koll på referenser och modellserier när det gäller Hublot…
Men har tidigare sneglat på en kronograf på 41mm, tror t.o.m. @Swizz beat har den om jag inte missminner mig?
Edit2: https://www.hublot.com/en-ph/watches/big-bang/big-bang-original-steel-ceramic-41-mm
Stämmer bra, väldigt nöjd med den. Var sugen på en 42mm UNICO men kom fram till att jag har för små handleder för den tyvärr.Yes Big Bang orginal. Har själv varit lite sugen på den men gick ett steg längre …
Ah…45mm är stortStämmer bra, väldigt nöjd med den. Var sugen på en 42mm UNICO men kom fram till att jag har för små handleder för den tyvärr.
Då skall vi inte prata om 45mm UnicoGrymt cool modell denna ref. i Magic gold dock
![]()
Grymt bra, min handled ligger på cirka 16cm, lite för stort, men skall kanske ge det en chans tillAh…45mm är stort
42mm som jämförelse (17cm handled) . Givetvis med matchstället dagen till ära. 42 är inte liten men lug to lug samt tunnare. Hublot har lyckats få till proportionerna s.k skalenligt ändå
![]()
Tycker det ser bra ut. På bild ser det ofta större ut. Lug to lug funkar det imhoGrymt bra, min handled ligger på cirka 16cm, lite för stort, men skall kanske ge det en chans till
![]()
Får nog bli såTycker det ser bra ut. På bild ser det ofta större ut. Lug to lug funkar det imho
klart du ska ge det en chans.![]()