Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart servades den? Ser bra ut!Tillbaks från Helrekond
![]()
Okej, ungefärligt pris? Har en kompis med en super b som ska servasSkickades till Hublot för genomgång
De nya guldarna var ju riktigt trevliga!Hublot har under LVMH Watch week visar upp sina nyheter. Själv gillar jag nya Big Bang modellerna på länk med endast datumkomplikation. Att dessa nya Big Bang modeller ”bara” är 40mm i storlek är också ett bra val för en modern sportklocka av Hublot. Urverket är baserat på ett modifierat Zenith Elite urverk
Här är titan modellen
Kul tavlor men tråkiga boetter.Malachite, lapis m.m.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
För mig brister det i blandningen av titan och guld. Hade gjort sig bättre om de bara var i det ena eller andra materialet. 10 ex av varje på asiatiska marknaden så lär väl inte bli verklighet för någon här ändå.Kul tavlor men tråkiga boetter.
Hade det bara varit lite borstat hade det nog varit ok ändå. Nu rundpolerat blankt...För mig brister det i blandningen av titan och guld. Hade gjort sig bättre om de bara var i det ena eller andra materialet. 10 ex av varje på asiatiska marknaden så lär väl inte bli verklighet för någon här ändå.![]()
Hade också gärna sett mer bortsat och roligare detaljer/finish i vinklarna men hade helt klart varit en rolig kandidat oavsett om den inte kom som tvåton eller var limiterad.Hade det bara varit lite borstat hade det nog varit ok ändå. Nu rundpolerat blankt...
Lite tankar kring dessa..![]()
Lite tråkigt att allt nytt från WW22 ska vara skeleton. Gillar formen på dessa men en vanlig tavla hade varit ett fint lyft
Håller helt med. Men tror de hade kunnat vara coolare om det var en vanlig helfärgad tavla och några millimeter mindreLite tankar kring dessa..
![]()
Hands-on: Färgglada nyheter från Hublot
Hands On med Färgglada nyheter från Hublot som presenterades på Watches & Wonders 2022 - Eqotime tar en titt på favoriternaeqotime.com
![]()
Dom vill nog skryta lite och visa upp hur väl urverket lirar i en ny boettform etc etc.Håller helt med. Men tror de hade kunnat vara coolare om det var en vanlig helfärgad tavla och några millimeter mindre![]()
Å titta, en Santos... eller njaääee...Lite tankar kring dessa..
![]()
Hands-on: Färgglada nyheter från Hublot
Hands On med Färgglada nyheter från Hublot som presenterades på Watches & Wonders 2022 - Eqotime tar en titt på favoriternaeqotime.com
![]()
Piece unique eller?Denna är ju superskön!
Så det bara sjunger om det!Piece unique eller?
Hublot Big Bang Tourbillion Samuel Ross, släpps i 50 exemplar. Nog för att jag ofta gillar Hublot egna design, men detta var inte någon direkt estetisk fullträff
![]()
Den gillade jag inte, BB originalet är fortfarande bästa modellenHublot Big Bang Tourbillion Samuel Ross, släpps i 50 exemplar. Nog för att jag ofta gillar Hublot egna design, men detta var inte någon direkt estetisk fullträff
![]()
Du hittar ju dem för drygt 40 och uppåt här på KS. Jag tycker att det är en jäkligt underskattad modell och jag hade inte tvekat att köpa en igen.Ett litet frågetecken jag inte riktigt kan räta ut när jag kikat runt lite efter en classic fusions är att de verkar hålla priset orimligt bra. Med tanke på hur mycket skit de får så skulle man ju kunna tänka sig att de tokdök i pris på begagnatmarknaden. Verkar gå att få tag på för runt 58k nya av gråhandlare (specifikt 42mm blå 542.NX.7170.LR) men säljs bara strax under på begagnatmarkaden - inte så att det är brist på dem heller. Är det för att det är få begagnade till salu tror ni? eller att de faktiskt håller priset?
Lite torsdagstankar bara sådär![]()
Inte ofta de dyker upp här dockDu hittar ju dem för drygt 40 och uppåt här på KS. Jag tycker att det är en jäkligt underskattad modell och jag hade inte tvekat att köpa en igen.
![]()