Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vafalls, uppgradera till guld?Yes! Kul att den hamnar oss en likartad klock tok. @Chrisse
Är det din klocka? Har hittat en på Blocket (någon klockhandlare i Lkpg). Funderar lite på den. Verkar väldigt prisvärd för ca 100 k. Det var en Big Bang Unico. Hur ligger Hublot i servicekostnader och kvalitet? Vem lämnar man in till gör service? Inte så många affärer i Sverige som säljer Hublot.Grymt bra, min handled ligger på cirka 16cm, lite för stort, men skall kanske ge det en chans till
Rob EngströmÄr det din klocka? Har hittat en på Blocket (någon klockhandlare i Lkpg). Funderar lite på den. Verkar väldigt prisvärd för ca 100 k. Det var en Big Bang Unico. Hur ligger Hublot i servicekostnader och kvalitet? Vem lämnar man in till gör service? Inte så många affärer i Sverige som säljer Hublot.
Är väl @Samson32 s företag?Är det din klocka? Har hittat en på Blocket (någon klockhandlare i Lkpg). Funderar lite på den. Verkar väldigt prisvärd för ca 100 k. Det var en Big Bang Unico. Hur ligger Hublot i servicekostnader och kvalitet? Vem lämnar man in till gör service? Inte så många affärer i Sverige som säljer Hublot.
Den jag provade hos AD är 42mm versionen, den du länkar är 45mm och det kräver rejäla handleder för att bära upp. Har du det känns det som ett bra pris för UNICO, det är ett väldigt bra inhouse urverk. AD finns i både Sthlm och GBGÄr det din klocka? Har hittat en på Blocket (någon klockhandlare i Lkpg). Funderar lite på den. Verkar väldigt prisvärd för ca 100 k. Det var en Big Bang Unico. Hur ligger Hublot i servicekostnader och kvalitet? Vem lämnar man in till gör service? Inte så många affärer i Sverige som säljer Hublot.
Jag har 2 st andra klockor på 49 mm, så jag tror 45 mm kanske till och med hade känts litet. Inte för att jag har megastora handleder, men har man vant sig vid "stora" klockor så är det svårt att gå tillbaka till "små" klockor.Den jag provade hos AD är 42mm versionen, den du länkar är 45mm och det kräver rejäla handleder för att bära upp. Har du det känns det som ett bra pris för UNICO, det är ett väldigt bra inhouse urverk. AD finns i både Sthlm och GBG
Kul manual! Dela gärna mer.Jag vet inte om mitt exemplar är helt komplett med det följde i alla fall med lite roliga prylar. Den är enligt certifikatet uttagen sommaren 1985 på en hamngata i Grado, vilket är beläget på en ö och intilliggande halvö i nordöstra Italien. Vilket känns passande för klockan.
Ja en i guld hade inte varit fel. Hoppas du hittar ett fint ex.Kul manual! Dela gärna mer.
Letar fortfarande efter en vettigt prisad i 18k..
Utveckla gärna.Hublot. märket för rika människor som inte kan ett skit om klockor?
Kvalite, finish och urverk i nivå med klockor för ca 5000kr.Utveckla gärna.
Du har uppenbarligen aldrig upplevt en i verkligheten.Kvalite, finish och urverk i nivå med klockor för ca 5000kr.
När dom lyckas få skruvarna att linjera så kan dom börja kosta över 5000kr.Tycker Hublot har DNA och formspråk som ska rendera ett högre styckepris än 5000 kr ändå. Har själv inte haft någon men hoppas på en MDM vid något tillfälle
Vilka modeller har du erfarenhet av?Kvalite, finish och urverk i nivå med klockor för ca 5000kr.
När dom lyckas få skruvarna att linjera så kan dom börja kosta över 5000kr.
När dom lyckas få skruvarna att linjera så kan dom börja kosta över 5000kr.
Ditt inlägg vittnar om total okunskap och nonchalans vad gäller klockor. Du kan ju börja med att ta reda på konstruktionen i fråga innan du uttalar dig?När dom lyckas få skruvarna att linjera så kan dom börja kosta över 5000kr.
44mm är stort och den bärs ganska stort med. Ett tips är att prova modellen på handleden innan du bestämmer digHej tråden
Funderar på att ta en Big Bang som delbyte. Hade den varit 41mm hade jag inte tvekat men denna är 44
Vad säger ni ruttade, är det helt kört på en 17,5cm handled?
Cool, vad är det för ref.?Tillbaks från Helrekond