• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hublot-tråden

Är individuellt, men gillar inte detta. Tycker designen passar bättre när den är lite större.
IMG_5848.jpeg
Ok, jag backar. Denna vinkel gav en annan bild av storleken.

Ett par olika - de flesta ca 36mm tex DJ, Tudor Sub och Connie Piepan, lite blandat diverse vintage strax 34-35mm, men även Pasha 38, 16710 och GS på 40. Men ingen annan rund under 34. Kanske därför jag gillar den. Behöver kanske fler små runda.

/B
Lite förvånad ändå då jag själv tycker 36 mm känns så mycket bättre. Iofs skönt att vi alla inte tycker lika.

32 mm är helt klart för litet för mig, kommer förbli 36 mm framöver.
IMG_5833.jpeg
Uppföljning, mammas Hublot, vilken hon ägt bra många fler år än jag ägt mina, är definitivt för liten för mig… Dock en kul liten tuff klocka. Tyvärr bara sett en eller två st irl. Senaste var iaf en medveten italienska. Nu med nytt verk nr två då de två senaste dött pga läckande batterier…

IMG_6069.jpeg

Tillbaka
Topp