Drog ett mail till dem, kan de lösa band borde de kunna lösa en pytteskruv kan ajg tycka. Undrar vad den kommer kosta bara... TackTesta att kolla med Rob Engström, vet att det går att köpa gummiband till MDM via dem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Drog ett mail till dem, kan de lösa band borde de kunna lösa en pytteskruv kan ajg tycka. Undrar vad den kommer kosta bara... TackTesta att kolla med Rob Engström, vet att det går att köpa gummiband till MDM via dem!
Tror att det kommer vara överkomligtDrog ett mail till dem, kan de lösa band borde de kunna lösa en pytteskruv kan ajg tycka. Undrar vad den kommer kosta bara... Tack![]()
Jag har letat en del, men har också gått banans med både dammsugare och mopp i helgen så tror det är dött lopp…Tror att det kommer vara överkomligt
Tappade en av mina skruvar på vardagsrumsmattan för några år sedan.. letade i säkert 4 timmar.
Borde ju gå. Ser ju inte ut att vara alltför ovanliga skruvar.Upptäckte i helgen att min MDM Quartz har tappat en skruv i bezeln... Är det AD som gäller (eller går det ens?) för ny skruv eller finns det någon smidigare väg?
![]()
Vad är det för storlek? 38mm?Äntligen en Big Bang i rätt storlek till samlingen. Klarar inte större än 38 mm så rätt begränsat utbud. Tutti Frutti!
![]()
Gaah va bra. Hur bärs den?Äntligen en Big Bang i rätt storlek till samlingen. Klarar inte större än 38 mm så rätt begränsat utbud. Tutti Frutti!
![]()
Bra faktiskt, men det är ju en tjockis.Gaah va bra. Hur bärs den?
Grattis! Snygg färgkombination.Bra faktiskt, men det är ju en tjockis.
![]()
![]()
![]()
Jäklar vad snygg! Riktigt bra konfigurationBra faktiskt, men det är ju en tjockis.
![]()
![]()
![]()
När du skrev 38 mm tänkte jag först att den skulle bäras stort men är helt enig, bärs bra.Bra faktiskt, men det är ju en tjockis.
![]()
![]()
![]()
Kramar handleden fint. Mindre hade jag inte velat ha, och inte 41 mm heller.När du skrev 38 mm tänkte jag först att den skulle bäras stort men är helt enig, bärs bra.
Yes! Riktigt bra!Bra faktiskt, men det är ju en tjockis.
![]()
![]()
![]()
Förfan vilken cool klocka!Äntligen en Big Bang i rätt storlek till samlingen. Klarar inte större än 38 mm så rätt begränsat utbud. Tutti Frutti!
![]()
Sjukt bra!!Äntligen en Big Bang i rätt storlek till samlingen. Klarar inte större än 38 mm så rätt begränsat utbud. Tutti Frutti!
![]()
Gratulerar, mycket bra, fortfarande bästa BB modellen IMOÄven jag är numera Hublot ägare![]()
![]()
Snyggt och grattis! Bara att njuta av den på handledenÄven jag är numera Hublot ägare![]()
![]()
Du börjar ju bli rumsrenHublot MDM Flyback Chronograph 1810.8
Urtavla i solitt guld
![]()
![]()
![]()
Just for show.. hade valt något mer vulgo personligenDu börjar ju bli rumsren![]()
Vanligtvis inget större fan av pre-JCB Hubbar, men den där var riktigt vassHublot MDM Flyback Chronograph 1810.8
Urtavla i solitt guld
![]()
![]()
![]()
3 mm är väl mycket? Själv kör jag 38. Ser inte att många bör ha större än 41.Hublot BB 41 lr. 44 mm? Haft en BB Black Magic för länge sedan vill minnas att den bars stor, 3 mm kanske inte spelar någon större roll. Sen är frågan vilken är lättast att avyttra om den skulle bli aktuellt?