DiERICSONi
Basic
Tack för svar. Kör bara forumet via mobilen så vet inte om jag missar något men ska absolut testa nu när jag vet vad jag ska kolla efter för funktioner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra! Vad är det för bred på bandet?![]()
![]()
Mycket glad i detta nyförvärv - tunn, bekväm och skitcool verkligen! Galet bra design, rimligt att andra tillverkare tog efter delar av den.
Är det 42mm?En klump med guld, inte min.
![]()
45.Är det 42mm?
Fan, måste säga att jag blivit olidligt sugen på en sån där... Och inte blev det bättre av att se denna bild![]()
![]()
Mycket glad i detta nyförvärv - tunn, bekväm och skitcool verkligen! Galet bra design, rimligt att andra tillverkare tog efter delar av den.
Ja den är grym faktiskt! Har inte blykoll. 19-20mm?Riktigt bra! Vad är det för bred på bandet?
Kör! Väldigt kul klocka för pengen när de är i krispigt skick.Fan, måste säga att jag blivit olidligt sugen på en sån där... Och inte blev det bättre av att se denna bild![]()
Snyggt band, och gillar monotont!Gillar nysläppet![]()
Eller hur! Borde köra den där kombon i lite olika dova färgerSnyggt band, och billar monotont!
Snyggt, man kan ju alltid hoppas på en 38:a.Gillar nysläppet![]()
Jag är en förespråkare av mindre ur generellt men classic fusion ska vara i 42Snyggt, man kan ju alltid hoppas på en 38:a.
Faktiskt riktigt lyckad.Gillar nysläppet![]()
Snygg!Gillar nysläppet![]()
Ser ut att vara standard classic fusion boettSnygg!
Vet inte om det är jag som har dålig koll på modellerna eller om boetten är rundad likt de gamla vintage Hublot/MDM?
Oavsett ett fint nysläpp! Bandet passar![]()
det där är så kaxigt!Frugan köpte en Hublot CF 33mm idag!
![]()
![]()
![]()
SheeefSvensk Dam Tidning levererar. Under sektionen ”Svenska Ikoner” finner vi MCD kungen Lederhausen…..gvs med sober guld Hublot
![]()
Skruvad duo, gillar! Är det hematit till vänster?
Stämmer väl det, heter nog Earl Grey. Frågan är bara om den ingår i tutti frutti eller ej. Eg den jag tänkte jag skulle köpa men hittade aldrig rätt så blev guld ist. Denna går nog vidare till en vän men kommer ha återköpsrätt. Riktigt fin.Skruvad duo, gillar! Är det hematit till vänster?
Blir glad av de där två. Så fort jag inte är ruinerad av husrenoveringar (ca. 20år give or take) blir det en Hubbe igen.
Nytt för mig. Vad mäter din Earl Grey? Stål och inget vitguld? Gillar båda skarpt men är svag för det monokroma. Bästa hade ju dock varit att äga båda.Stämmer väl det, heter nog Earl Grey. Frågan är bara om den ingår i tutti frutti eller ej. Eg den jag tänkte jag skulle köpa men hittade aldrig rätt så blev guld ist. Denna går nog vidare till en vän men kommer ha återköpsrätt. Riktigt fin.
Får kolla upp det på riktigt. Tror den är stål men någon skrev glasring i vitguld. Får väl fråga Hublot själva annars. De är båda 38 mm i diameter och 12 mm tjocka. Bra storlek.Nytt för mig. Vad mäter din Earl Grey? Stål och inget vitguld? Gillar båda skarpt men är svag för det monokroma. Bästa hade ju dock varit att äga båda.
Mmm, låter intressant. Lägger Earl på minnet.Får kolla upp det på riktigt. Tror den är stål men någon skrev glasring i vitguld. Får väl fråga Hublot själva annars. De är båda 38 mm i diameter och 12 mm tjocka. Bra storlek.