• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur förvarar ni era klockor?

Lite blandad klockförvaring jag beställt från olika aktörer på Etsy!

Klocklådan med 6 platser hade jag i min watchlist i flera år innnan jag klickade på köp-knappen. En fantastisk skapelse om jag får säga det själv :)

(obs, blandat lite nya och gamla bilder)

20250808_204533.jpg

20250807_144127 (2).jpg

20230420_132440-EDIT.jpg

20230420_133827.jpg

Den där med 6 st klockor och runda fönster var riktigt fräck!
Ser ännu bättre ut i verkligheten 😍 Här är butiken om någon är intresserad, dom har andra klocklådor också, samt olika material/storlekar. Även massa andra fina grejer!

OBS tänk på attt tull/moms tillkommer pga import

Ser ännu bättre ut i verkligheten 😍 Här är butiken om någon är intresserad, dom har andra klocklådor också, samt olika material/storlekar. Även massa andra fina grejer!

OBS tänk på attt tull/moms tillkommer pga import

Toppen, tack för tips!

Jag är för snål för att kunna spendera några tusenlappar på en ”ordentlig” låda så spanar alltid efter begagnat. Sedan dök denna upp, egentligen för fickur men jag hade en idé :)💡…. som jag vill påpeka fungerar!
IMG_3494.jpeg
IMG_3495.jpeg
IMG_3492.jpeg

Lite blandad klockförvaring jag beställt från olika aktörer på Etsy!

Klocklådan med 6 platser hade jag i min watchlist i flera år innnan jag klickade på köp-knappen. En fantastisk skapelse om jag får säga det själv :)

(obs, blandat lite nya och gamla bilder)

20250808_204533.jpg

20250807_144127 (2).jpg

20230420_132440-EDIT.jpg

20230420_133827.jpg
Blev lurad. Trodde först det var en winder med tanke på dom runda glasen på locket.

Blir oftast bankfack faktiskt. Lite segt ibland när man glömmer eller inte hinner ta ut den på fredag inför helgen innan banken stänger. Annars försöker jag hitta låda med 7 stycken i förvaring, en för varje veckodag. Men mest med 6 st som jag hittar.

Blir oftast bankfack faktiskt. Lite segt ibland när man glömmer eller inte hinner ta ut den på fredag inför helgen innan banken stänger. Annars försöker jag hitta låda med 7 stycken i förvaring, en för varje veckodag. Men mest med 6 st som jag hittar.
Stor risk att man glömmer och använda de känns som om man har de i bankfack?

Jag brukar ha två som går, en varannan dag, typ. Övriga ligger i en billig klocklåda från Amazon.

Dags att byta dykare mot lite mera drsessat nu när det drar sig mot höst.

Någon som har bra tips på klocklådor med kuddar för väldigt smala handleder?

Alltså nästan damstorlek. Testat många klocklådor men alla kuddar har varit för stora :(

Tillbaka
Topp