Du har ju ingen dressareSåhär ser uppställningen ut nu. Gillar alla på olika sätt. MEN, det känns alltid som något saknas..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har ju ingen dressareSåhär ser uppställningen ut nu. Gillar alla på olika sätt. MEN, det känns alltid som något saknas..
Du får göra dig av med rollen och skaffa en stål Patek med kronograf funktion så har du komplett ”holy trinity” samling
Haha vafan M du steppar upp rejält!Mina finaste ur i samlingen
Frugans dd på hennes arm och en 126600 kommer på söndag
Tack så mycket! AP:n är knivskarpHaha vafan M du steppar upp rejält!
Enkelt, saknaden är - GULD!Såhär ser uppställningen ut nu. Gillar alla på olika sätt. MEN, det känns alltid som något saknas..
Den är riktigt cool i den färgen! Vem/vilka är det man lämmar in till för omålning?Tackar tackar! Javisst, tavlan är british racing green.
Tack! Vet inte, fick hjälp av en urmakare. Tog mer än 4 månader från att jag lät den skickas tills den kom tillbaka till SverigeDen är riktigt cool i den färgen! Vem/vilka är det man lämmar in till för omålning?
Jag förstår, resultatet talar för det. Ser riktigt bra ut. Tumme uppTack! Vet inte, fick hjälp av en urmakare. Tog mer än 4 månader från att jag lät den skickas tills den kom tillbaka till Sverige
Är lite ute å sniffar på om jag ska köpa på mej en Aqua Terra.. den nya med 8900 verket.
Snyggt! Får man fråga vad det kostar? Är det via DrW!Tack! Vet inte, fick hjälp av en urmakare. Tog mer än 4 månader från att jag lät den skickas tills den kom tillbaka till Sverige
Du har ju ingen dressare
Enkla svaret, det är en guld dressars som saknasEnkelt, saknaden är - GULD!
Har haft den tidigare med 8500 verket. Fantastisk på alla sätt. Men nu har även jag börjat snegla på den nya - känns lite sportigare men ändå med en bevarad elegans...så ja, stor köprekÄr lite ute å sniffar på om jag ska köpa på mej en Aqua Terra.. den nya med 8900 verket.
Rekas Aqua Terran?
Härligt brokig färgskala du harTvå Seiko, en CWC, en Speedmaster och en Explorer.
Härligt brokig färgskala du har
Köpt lite klockor i november så nu ser det ut såhär...
Patek Philippe Nautilus 3800
Jaeger-LeCoultre Grande Reverso Rouge
Cartier Santos med Spider Dial och Godron länk
Rolex Datejust 1601 med Alpha visare
Panerai Luminor 632
Doxa Sub 300 50th Anniversary
Omega Seamaster Calendar
Tissot Visodate
Seiko SRP777 Turtle
NäEn av dom där har ju mitt namn på sig....
Ha-ha! Ja, det är kul att bli lite ”wild & crazy” ibland (du har fina klockor!)Ja, kanske inte så färgglatt. Ibland är jag lite crazy på sommaren och drar till med ett militärgrönt Nato, det är så kul det blir
Tack!Ha-ha! Ja, det är kul att bli lite ”wild & crazy” ibland (du har fina klockor!)