Roundmountain
Basic
Mina sju vackra stålklockor ............
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool!Mina sju vackra stålklockor ............
Gillar storleken skarpt - känns lite vintagemindre och elegantare. Är svag för svarta urtavlor, så den svarta är klart favoriten!Cool!
Kul med tre olika DJ:s. Vilken är favoriten? Själv föredrar jag silvertavla och Jubilee, och råkar dessutom äga en sådan också.
Håller med - det är verkligen en trevlig storlek!Gillar storleken skarpt - känns lite vintagemindre och elegantare. Är svag för svarta urtavlor, så den svarta är klart favoriten!
//
Ingen dålig samlingMina sju vackra stålklockor ............
Det där är ingen dålig samlingMina sju vackra stålklockor ............
Snyggt Sinn mysSinn-samlingen som den ser ut idag. Ezm3 och 256 har fått lämna.
Daytonan är såå grym, sälj aldrig den!Tog hem samtliga av mina klockor i dag. Frågan är vad som är nästa steg..
Tack så mycket! Är väldigt nöjd. Har inga planer på att sälja denDaytonan är såå grym, sälj aldrig den!
Vilken är G-Shocken längst upp till höger?
Ungefär såhär, + några till som ligger och marinerar men aldrig används.
Trevlig Rolextrio och bra beaters. Den där Daytonatavlan är speciell va? Jag har ju sett Talking Watches med John Mayer och han hade ju någon likande sak...Tog hem samtliga av mina klockor i dag. Frågan är vad som är nästa steg..
Tack! Daytonan är inte så speciell som den kanske ser ut. Det är en 116520 med vitguldstavlaTrevlig Rolextrio och bra beaters. Den där Daytonatavlan är speciell va? Jag har ju sett Talking Watches med John Mayer och han hade ju någon likande sak...
Det vet du redanTog hem samtliga av mina klockor i dag. Frågan är vad som är nästa steg..
Panerai?Det vet du redan
Ja tre Rollar och noll Pannor går ju inte för sigPanerai?
Bra poddavsnitt förresten! Det var kul att lyssna
Vilken är G-Shocken längst upp till höger?
För ett år sedan hade jag en, och intresset bara ökar..
Saknar Musse men han fick vara hemma i windern över påsk
Tack! Visst är den mångsidig. Har en klocka till alla tillfällen i dessa treGrymt välbalanserad! Snyggt!
Var är den undersköna magiskt blå Polarisen?Tack! Visst är den mångsidig. Har en klocka till alla tillfällen i dessa tre
Den finna numera så vitt jag vet hos Nymans preowned... tyvärr, men när man får köpa hulken för list får man tyvärr offra någotVar är den undersköna magiskt blå Polarisen?
För att hulken är så bra eller cashen?Den finna numera så vitt jag vet hos Nymans preowned... tyvärr, men när man får köpa hulken för list får man tyvärr offra något
För att den är så bra, yada yada yadaFör att hulken är så bra eller cashen?