Sills
Basic
Tänkte att det var dags att föreviga lådstatusen nu, det var ett tag sedan.
Imponerande samling. Snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte att det var dags att föreviga lådstatusen nu, det var ett tag sedan.
Tusen tackImponerande samling. Snyggt!
Trevlig samling. Snyggt byggt.Just nu så här, sjukt dåligt bild om man pratar ungdomsspråk...
Se det som en aktiv förvaltning av en dynamisk och levande samlingMen jag har börjat krympa samlingen så smått, men så hittar man något nytt spännande...och så växer den igen .
Ja något måste man intala sig. Det har inget med beroende att göra!Se det som en aktiv förvaltning av en dynamisk och levande samling
Riktigt snyggt! Vilken/vilka får mest handled just nu?Tänkte att det var dags att föreviga lådstatusen nu, det var ett tag sedan.
Kul att du gillar dom . Just nu är det alla Tissots, Le Cuberton dykaren och gamlingen längst ned till höger Fedeltan (250kr för den, men den har något speciellt).Riktigt snyggt! Vilken/vilka får mest handled just nu?
Utsökt "samling". Man undrar vilken som är beatern?Mycket har kommit och gått, detta är kvar, skulle inte riktigt kalla det en samling men är otroligt tacksam och stolt för vad jag har skrapat ihop. Allt är köpt nytt hos AD förutom Cartier.
Vacheron Constantin Overseas 4500V
F.P Journe Elegante 48
A. Lange & Söhne Saxonia Automatic
Cartier Basculante 2390
Kolla köpes!Utsökt "samling". Man undrar vilken som är beatern?
Fin patina på många där Tredje uppifrån i mittenraden ser extra intressant ut. Vad är det?Tänkte att det var dags att föreviga lådstatusen nu, det var ett tag sedan.
Jojo, men när Radon är såld då?Kolla köpes!
Tack! Det finns ingen för närvarande, sportar en del med både Overseas och Elegante men är på jakt efter en Sea-Dweller som ska fylla luckan.Utsökt "samling". Man undrar vilken som är beatern?
Ja det är en lite speciell rackare. Skrev lite om den här -> https://klocksnack.se/threads/mysmögeldykartråden.15330/page-92Fin patina på många där Tredje uppifrån i mittenraden ser extra intressant ut. Vad är det?
Klassisk.Mycket nöjd med min trio.
///E
Snyggt och mångsidigt!Mycket nöjd med min trio.
///E
Många skulle säga att den är tråkig, vilket den är. Men det är svårt att hitta en bättre trio än det därMycket nöjd med min trio.
///E
Tre designikoner. Mycket bra!Mycket nöjd med min trio.
///E
?Många skulle säga att den är tråkig, vilket den är. Men det är svårt att hitta en bättre trio än det där
Tråkig för att det är vad alla vill ha. En DJ, en Sub och en speedy. Inte särskilt unikt. Men de är ju populära av en anledning
Instämmer. Man hör ju det där med tråkighet kring vissa modeller ofta. Känns som de blir tråkiga i och med att de är vanligt förekommande? Även om dessa tre är vanliga, så är de det av en anledning, de är ju designmässigt ruggigt bra.Många skulle säga att den är tråkig, vilket den är. Men det är svårt att hitta en bättre trio än det där
Nu svarade jag nästan samma till dig som du svarade vaniljglassen..Tråkig för att det är vad alla vill ha. En DJ, en Sub och en speedy. Inte särskilt unikt. Men de är ju populära av en anledning
Ja precis. Vet inte hur många gånger man ser dem i sitt flöde på Instagram eller KS. Men fina är de givetvis ändå, och ruggigt braInstämmer. Man hör ju det där med tråkighet kring vissa modeller ofta. Känns som de blir tråkiga i och med att de är vanligt förekommande? Även om dessa tre är vanliga, så är de det av en anledning, de är ju designmässigt ruggigt bra.