Skulle väl vara att byta DJ mot en Reverso. #radhustrippelMånga skulle säga att den är tråkig, vilket den är. Men det är svårt att hitta en bättre trio än det där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle väl vara att byta DJ mot en Reverso. #radhustrippelMånga skulle säga att den är tråkig, vilket den är. Men det är svårt att hitta en bättre trio än det där
Ojdå, där fanns det en och annan godbit som står högt upp på önskelistanEn del av min 18K samling
Tackar! Genom svårigheterna, mot stjärnornaOjdå, där fanns det en och annan godbit som står högt upp på önskelistan
Snyggt!
Siktar faktiskt på att äga en day-date senast tills jag går i pension (ca 30-35 år kvar om det vill sig illa) Den är imho perfekt! 36mm, gulguld och svensk dagskiva vill jag ha! Och efter snart två veckor semester där jag är sjukt dagvill har jag fått för mig att dagvisning behövs när jag är pensionärTackar! Genom svårigheterna, mot stjärnorna
Wow! Oförskämt bra samling guld Rollar. Gröntavlade Daytona och Day-Date är magiskaEn del av min 18K samling
Bra line up, har du bara guld?En del av min 18K samling
Har du något namn på den där casiomodellen? Den väckte ett väldigt starkt habegär.Min kära samling!
Certina DS
Omega Seamaster 60-tal stål
Omega Seamaster 60-tal guld
Omega Seamaster 300 Professional quartz
Omega Speedmaster Professional
Casio vintage digital
Tissot 18k dresser.
Ska nu byta ut 300:an mot en Seiko skx009.
Också riktigt sugen på en Datejust, men det får nog vänta lite!
En del av min 18K samling (OBS! Bilden är tagen inne på min bank, klockorna är uppradade på mitt bankfack. Till alla er som tänkte Jackpot!)
En del av 18k-samlingen? :OEn del av min 18K samling (OBS! Bilden är tagen inne på min bank, klockorna är uppradade på mitt bankfack. Till alla er som tänkte Jackpot!)
FiBra line up, har du bara guld?
Tack så mycket! Jag håller med men det är tyvärr verkligheten idag.En del av 18k-samlingen? :O
Väldigt fina är de i alla fall. Synd att du ska behöva ha dem i bankfack. Och ännu mer synd att behöva nämna det. Men så ser det väl ut idag.
Day Date 40 med olivgröna tavlan it’s a keeper!Otroligt häftig samling! Någon personlig favorit?
Hör av dig om du tröttnar på 116508Day Date 40 med olivgröna tavlan it’s a keeper!
Kul! Det är min personliga favorit bland alla Rolexguldare också.Day Date 40 med olivgröna tavlan it’s a keeper!
Helt fantastisk klocka, vilken kombo, rosé med olivgrönt Rolex har verkligen satt ribban högt vad gäller elegans och lyx kul att vi delar samma åsikt! MvhKul! Det är min personliga favorit bland alla Rolexguldare också.
Frågan har väl ställts 511 gånger, men hur upplevs storleken på Explorer vs BB36? Vilken känns störst på armen?Denna uppställning fick hänga med ut till landstället denna gång, ”samlingen” är inte mycket större förutom några rackare på service
Sjöö Sandström är bara till låns denna vecka!
Jag har testat båda och tycker Explorern så klart är störst. Den är lite plattare och blir mer som en pannkaka medans BB36 är mer kompakt och lite så där trevligt tjock (inte som in-house Black Baysen) Så Explorern jämnar ut sin vikt över en större del av handleden och jag tycker därmed att den märks mindre. Medans BB36 som är lite kompakt känns mer. Båda är dock givetvis väldigt komfortabla.Frågan har väl ställts 511 gånger, men hur upplevs storleken på Explorer vs BB36? Vilken känns störst på armen?
Explorern bärs lite större men inte mycket, BB36 bärs större än andra 36or jag testatFrågan har väl ställts 511 gånger, men hur upplevs storleken på Explorer vs BB36? Vilken känns störst på armen?
Jag har testat båda och tycker Explorern så klart är störst. Den är lite plattare och blir mer som en pannkaka medans BB36 är mer kompakt och lite så där trevligt tjock (inte som in-house Black Baysen) Så Explorern jämnar ut sin vikt över en större del av handleden och jag tycker därmed att den märks mindre. Medans BB36 som är lite kompakt känns mer. Båda är dock givetvis väldigt komfortabla.
Ja, den är liksom härligt tjock, lite knubbig. Men inte för tjock!Väl förklarat
BB36 är mer som en liten tjockis
Haha exakt det brukar jag säga till frugan när hon gnäller om att gymkortet inte nyttjas, ”jag är härligt tjock, liksom snyggt tjock”Ja, den är liksom härligt tjock, lite knubbig. Men inte för tjock!
Riktigt bra samling! Vad är det för märke på lådan? är själv på jakt efter en
Fick hem denna klockbox igår! Väntar nu på leverans av en skx009 som kommer ikv och i helgen ska jag hämta en Oris Aquis! Börjar ordna till sig
Vad tycker du om Geckotan? Kollat lite på deras sida, väldigt prisvärda
Efter senaste tillökningen så ser samlingen ut såhär, är väldigt nöjd just nu men känner dock att jag saknar en dykare.