Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja och dessutom när han lägger upp en bild på sin samling med en rad billiga klockor och en 100k klocka så har han sin 200k Daytona på armen. Känns inte jättejobbigt att ta av den om man nu ska lägga ut en bild på sin samling men samtidigt vill berätta att den finns.. Känns sådärSå du går från att kolla på klockor för 1000kr till att bli blåst på 100 papp. Känns troligt... Eller så köper du fake-klockor. Dags för dig att byta forum tror jag.
Mstress/blabla13 verkar redan ha gjort tre affärer här på KS, av hans GG-tråd att döma. Tur att liraren ej hann sälja av sin Daytona och GMT här på forumet till någon stackars medlem...Så du går från att kolla på klockor för 1000kr till att bli blåst på 100 papp. Känns troligt... Eller så köper du fake-klockor. Dags för dig att byta forum tror jag.
Vilken härlig bredd! Kul att se att allt från Cartier till G-shock får samsas i lådan. De flesta har ofta en viss inriktning på sin samling men här finns det verkligen något för alla tillfällen! Sorterad från mest dressad till mest toolig ---> ?uppdatering
Trevlig mix. Cartier'en är riktigt krispig!uppdatering
Håller med! Eller så syns bara toppskitet i samlingen. Som sagt, bra bredd!Vilken härlig bredd! Kul att se att allt från Cartier till G-shock får samsas i lådan. De flesta har ofta en viss inriktning på sin samling men här finns det verkligen något för alla tillfällen! Sorterad från mest dressad till mest toolig ---> ?
Måste också kommentera den där samlingen. Otroligt många bra klockor och skön bredd. Kudos!uppdatering
Fantastisk citizen!
Tack, den är lite rolig faktisktFantastisk citizen!
Sålt din ”keeper” the great white?!Milstolpe i Chuck history - 2 watchguy!
Men det drar i mig varje dag.... mer ska in. Sen ut
Sålt din ”keeper” the great white?!
Stabil samling. Vilken är favoriten?Här har inte mycket hänt på ett tag men en DJ har tillkommit. Det som finns kvar just nu på önskelistan är en Reverso och något udda från Nomos. Men känslan av att jag måste testa det eller köp det har lagt sig. Rätt skönt faktiskt.
Det är som att välja en favorit bland sina barn. Men den jag använder mest är Zenith El primero. Bland dykarna är det Zodiac.Stabil samling. Vilken är favoriten?
Angenämt för dig. Det är exakt samma situation för mig faktiskt, fast tvärtom! Massa fräna grejer på radarn men klockkontot ekar tomtÅrlig uppdatering: Tre har sålts sen förra våren och de fyra sista har tillkommit plus en ny låda. Just nu är jag i det ovanliga läget att klockkontot är hyfsat välfyllt men jag har inget nytt på radarn. Rätt skönt
Trevlig samling! Mycket bra variation.Efter ca 10års sparande, letande, läsande, och ännu mer sparande har jag äntligen, i mina ögon, uppnått en fantastisk fyra där klockorna kompletterar varandra utan att trampa någon av de andra på tårna! Jag upplever själv att jag nu har något som funkar till kostym, badshorts, chinos och t-shirt osv.
Jag är fantastiskt stolt över att lyckats uppnå detta tack vare ett enträget sparande, uppoffringar och ett brinnande intresse. Jag vill passa på att tacka KS som givetvis spelat en stor roll i att hålla motivationen uppe genom alla dessa 10 år!
Hatten av. Vilken årsmodell är det på GMTn?Ganska få men tycker de kompletterar varandra ganska bra. Skulle vilja skaffa en vintage-daytona men känner inte riktigt att jag kan motivera pengen. Bara för mycket pengar som det är nu. Eventuellt så kan en tropical speedy 321 dämpa begäret av en Rolex kronograf. Vi får se..
Tack! Den GMTn var från 1966. Rädd för att samtliga klockor nu är borta.Hatten av. Vilken årsmodell är det på GMTn?
Vad är det för klocka, den andra från höger (vita)?Så här ser min ”samling” ut idag.