Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var är det för lustig klocka jämte den trevliga Tissoten? Det är så korta visare på den.Så här i samband med att man lyckats komma upp i 50 poster på forumet efter ett par månaders postande.
Det har blivit en affär och ett byte so far men det kommer väl successivt öka allt eftersom!
Letar för tillfället efter en auto dykare för att runda ut samlingen.
Det är en Holzkern Aurora, egentligen en dam-modell då den ligger på 36mm.Var är det för lustig klocka jämte den trevliga Tissoten? Det är så korta visare på den.
fantastisk! Men ingen divers 65?Här är min samling, 5xOris.
Oris Aquis Dat Watt Limited Edition
Oris Aquis Relief red cherry
Oris Aquis Calibre 400
Oris Artix pointer moon rose gold
Oris Chronoris Movember Edition
Fanns en tid då jag också ägde tre Submariners. Var dock noga med de skulle skilja sig rent färgmässigtÄh.. Överskattat väl?
Kronologisk ordning för inköpen..
Datejust nästa?
Clean förvaringsbox! Vart hittar men en sådan?Seiko-delen iaf
Casefarm UK kommer min ifrånClean förvaringsbox! Vart hittar men en sådan?
Norrpack säljer prisvärda Pelicase med laserskurna inlägg.Clean förvaringsbox! Vart hittar men en sådan?
Detta är en av mina favorittrådar, vet inte hur många gånger jag bläddrat här. Önskar fler delade med sig av sina samlingarKänner att jag måste posta här så fort förändring skett. Tre i rullen och en på armen är min nya gräns.
Riktgt bra!Samlingen just nu...
Tack! Min HQ går ingenstans fortfarande en av mina favoriter efter ca 6 år. Har varit inne på big eye men vill ej ha 2 longines. Får nog bli en speedy istället men kan ej bestämma mellan gamla eller nya :/Riktgt bra!
Longines HQ mot en Longines big eye koreograf och du är hemma
Känns som den regeln fungerar bra!Känner att jag måste posta här så fort förändring skett. Tre i rullen och en på armen är min nya gräns.