Slik ser samlingen ut i dag...
Tenker kanskje å få inn en JLC Reverso eller Rolex Sub. Time will show
Med den trippeln skulle du vara kung i radhusområdet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kronograf
Breitling Avenger Skyland
Dress
Breitling Transocean Day & Date
Dykare
Oris Divers Date
Vintage (dress), lånad bild på min klocka
Omega Seamaster Cosmic 2000
Fina bilder på en riktigt snygg klocka!
Hej Daddyeo, Eric här. Vi är ju inte bekanta men jag måste fråga dig. Appråpå din profilbild. Är det du som är den där Skärgårdsdoktorn eller är jag inte nere med SoFo neo-ironin? Vill gärna veta. Skälet att välja just denna person annars är så totalt obegriplig för mig att jag måste veta. Afton.Har samlat på mig ett gäng klockor nu.
Dessa har jag.
Rört sig lite sen sist, så nu ser det ut som nedan. Mycket 5-raders länk ...
Om du någon gång får för dig att sälja mark xv:n paxar jag här o nu första tjing! Den e grym!!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Lagom! En Seiko på det där så
Ruskigt fin och välbalanserad samlingDe lite roligare delarna av samlingen när de var hemma från bankfacket tidigare i månaden...
Välkomponerat!
De lite roligare delarna av samlingen när de var hemma från bankfacket tidigare i månaden...