Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig samling. Men snälla, köp ett nytt band till Cartiern - mitt hjärta blöder..Tänkte jag ska bidra till en av mina favorittrådar när man behöver inspiration!
Hyfsat differentierad! En GMT skulle kunna leta sig in och byta ut digitalaren.
Haha fick den i förrgår!! Kommer nytt band snartTrevlig samling. Men snälla, köp ett nytt band till Cartiern - mitt hjärta blöder..
Snygg Omega!Börjar bli ganska nöjd med spridningen i samlingen, från sport till dress.
Känns som det blir en del batteribyten för dig.Idag, denna söndag i nådens år 2021, ser G-shockhögen ut som följer
Snygg Omega!
Det är inte så farligt. Dom flesta har sol-laddningKänns som det blir en del batteribyten för dig.
Mycket häftig samling av g-shockIdag, denna söndag i nådens år 2021, ser G-shockhögen ut som följer
Det fattar jag! Din samling har bra bredd som täcker de flesta områden! SnyggtVet inte riktigt vart jag ska ta vägen efter detta, känner mig nöjd nu - konstig känsla!
TackDet fattar jag! Din samling har bra bredd som täcker de flesta områden! Snyggt
För övrig: avundas din känsla av tillfredställelse.. jobbar på nå dit jag också!
Den där DJn med silvertavla(?) är ju bara sååå snygg
Idag, denna söndag i nådens år 2021, ser G-shockhögen ut som följer
Normal och normal, men ändåWow, du har fler G-shocks än jag har klockor totalt. Och min käresta tycker jag har flippat ur och behöver hjälp. Då kan jag visa henne din bild och försöka förklara att det är helt normalt att ha fler klockor än man har underkläder. "Titta här, en helt normal kille har dessa klockor!".
Jag tror hon hade behövt bli kompis med Roosterwife, och bli övertalad om att jag är normal och inte har problem!
Den röd/brun/murriga sunbursten nere till vänster var ju väldigt trevlig. Har du bild med den tavlan i?Chronolink-delen av samlingen.
Den röd/brun/murriga sunbursten nere till vänster var ju väldigt trevlig. Har du bild med den tavlan i?
Du är förlåten Tack. Mycket fin.
Svårfångad tavla som tusan.
Nu frågade du ju inte mig, men jag tar mig friheten ändå.
Magisk! Svårt att inte vilja (måste) ha en Chronolink igen efter de där bilderna
Så det är du som försörjer batteritillverkarnaIdag, denna söndag i nådens år 2021, ser G-shockhögen ut som följer
Solladdning på dom flestaSå det är du som försörjer batteritillverkarna
Mycket häftig samling av g-shock
Oh herre min skapare Du sitter på en mindre förmögenhet min vän. Riktigt imponerande samlingIdag, denna söndag i nådens år 2021, ser G-shockhögen ut som följer