De lite roligare delarna av samlingen när de var hemma från bankfacket tidigare i månaden...
Mycket trevlig samling Whedda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De lite roligare delarna av samlingen när de var hemma från bankfacket tidigare i månaden...
Mycket, mycket bra!!!
Då ska du ju själv vara med på kortet. Det räcker inte med Aschberg.Bilden är till försäkringsbolaget som bevis på ägande om något skulle hända.
Eller hade du föredragit DN?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Så här ser det ut idag. Kan tre räknas som en samling? Nästa klocka bör ju bli en kronograf eller något med vit urtavla. Kanske en kronograf med vit tavla .
Ska ta en komplett samlingsbild vid tillfälle, men här är dom - uppdelade:
Så här ser det ut idag. Kan tre räknas som en samling? Nästa klocka bör ju bli en kronograf eller något med vit urtavla. Kanske en kronograf med vit tavla .
Jo, det är väl så det får bli . Tanken är en vit 16520.Med den fina trion vore ju idealet att komplettera med en vit Daytona
Whedda
En bild på dig själv med klocka på ARMEN ger en koppling till att du ägt klockan. En bild på massa klockor på en tidning kopplar bara ihop klockorna och tidningen. Jag har en mapp på min dator med cirka 200 klockbilder. Betyder det att alla de klockorna är mina?
Hur troligt, uttryckt i procent, är det att du släpper din 14790 till mig?