• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

Kanske ingen samling direkt, men såhär ser den ut idag. Alla med sommarkläder. Breitling Longitude strax på jakt efter en ny familj till förmån för något annat. Kommer saknas!

image.jpg

Uppdaterad samlingsbild. Från vänster till höger:
Rolex Oysterquartz 17014
Tudor Chrono 79270
Rolex GMT Master 16750
Rolex GMT Master 16753
Titus Calypsomatic

20140330_111208.jpg

20140330_110308.jpg
Riktigt fint gäng, men den lille titusen är nästan saltast! Om den någon gång ska säljas ställer jag mig gärna i kön.:)

Riktigt fint gäng, men den lille titusen är nästan saltast! Om den någon gång ska säljas ställer jag mig gärna i kön.:)
Tack! Jag är rätt nöjd med den line up jag har just nu. Titusen gillar jag väldigt mycket, den har ett väldigt charmigt slitet yttre och är relativt nyservad. Några som visat intresse för den men jag har inte tänkt skiljas från den riktigt än.

Uppdaterad samlingsbild. Från vänster till höger:
Rolex Oysterquartz 17014
Tudor Chrono 79270
Rolex GMT Master 16750
Rolex GMT Master 16753
Titus Calypsomatic

20140330_111208.jpg

20140330_110308.jpg

Riktigt fin samling! Gmt duon är ju underbar. Stjärna i kanten för att du har synkroniserat både Gmt och sekundvisare. :) Man kanske borde sälja en Dj och leta efter en Rootbear...

Riktigt fin samling! Gmt duon är ju underbar. Stjärna i kanten för att du har synkroniserat både Gmt och sekundvisare. :) Man kanske borde sälja en Dj och leta efter en Rootbear...
Tackar! GMT duon är riktigt skön, två likadana klockor från samma år i så olika utförande.

Passade på att fota efter att ha ställt om alla ur till sommartid så om man kollar noga så är alla synkade :)

Alla behöver en Rootbeer, kör bara! ;)

Haha, var det du som köpte den där APn framför ögonen på mig :( (känner igen märket vid klockan "8")

Hör gärna av dig om du kommer sälja den i framtiden! :)

Haha, ja kanske. Köpte rätt nyligen, hade ångrat mig sen jag sålde min förra.
Kommer säkert vilja prova något nytt snart... Håll ut så länge.

Tack för glada tillrop!
Har vaga planer på att konsolidera lite. Men överlag väldigt nöjd med gänget!

Tillbaka
Topp