Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja då finns det en chans i alla fall Är det en 3800 du spanar på?
Riktigt fint gäng, men den lille titusen är nästan saltast! Om den någon gång ska säljas ställer jag mig gärna i kön.Uppdaterad samlingsbild. Från vänster till höger:
Rolex Oysterquartz 17014
Tudor Chrono 79270
Rolex GMT Master 16750
Rolex GMT Master 16753
Titus Calypsomatic
Tack! Jag är rätt nöjd med den line up jag har just nu. Titusen gillar jag väldigt mycket, den har ett väldigt charmigt slitet yttre och är relativt nyservad. Några som visat intresse för den men jag har inte tänkt skiljas från den riktigt än.Riktigt fint gäng, men den lille titusen är nästan saltast! Om den någon gång ska säljas ställer jag mig gärna i kön.
Trevlig samling!Kanske ingen samling direkt, men såhär ser den ut idag. Alla med sommarkläder. Breitling Longitude strax på jakt efter en ny familj till förmån för något annat. Kommer saknas!
Uppdaterad samlingsbild. Från vänster till höger:
Rolex Oysterquartz 17014
Tudor Chrono 79270
Rolex GMT Master 16750
Rolex GMT Master 16753
Titus Calypsomatic
Uppdaterad samlingsbild. Från vänster till höger:
Rolex Oysterquartz 17014
Tudor Chrono 79270
Rolex GMT Master 16750
Rolex GMT Master 16753
Titus Calypsomatic
Tackar! Det är en Tudor Oysterdate Chronograph 79270 från 95-96. Rolexkrona och case back.Vad är modellen på Tudorkronografen?? Mycket snygg!
Tackar! GMT duon är riktigt skön, två likadana klockor från samma år i så olika utförande.Riktigt fin samling! Gmt duon är ju underbar. Stjärna i kanten för att du har synkroniserat både Gmt och sekundvisare. Man kanske borde sälja en Dj och leta efter en Rootbear...
Uppdatering
5513 (behöver bra insert, pm:a gärna!), 16520, 14790, 1803, 16660
Haha, var det du som köpte den där APn framför ögonen på mig (känner igen märket vid klockan "8")Uppdatering
Ja, day daten på Nato var riktigt cool. Mycket fina klockor i övrigt också,Älskar Day Date på guldnato. Riktigt snygg!
Uppdatering
Haha, var det du som köpte den där APn framför ögonen på mig (känner igen märket vid klockan "8")
Hör gärna av dig om du kommer sälja den i framtiden!
Uppdatering
(Btw ska aldrig köpa en skit samsung igen. Maken till att ta dåliga bilder. Min iphone utklassade den....)
Riktigt fin uppställning du har där par401 vad blir det härnäst?
(Btw ska aldrig köpa en skit samsung igen. Maken till att ta dåliga bilder. Min iphone utklassade den....)
Riktigt fin uppställning du har där par401 vad blir det härnäst?
Jag skulle nog kompletterat din fina samling med en rolex gmt i något utförande..Tack!
Bra fråga Vissa skulle säga en vintage sub kanske, jag är nog mer inne på något nytt. Vad tycker du själv?
Jag skulle nog kompletterat din fina samling med en rolex gmt i något utförande..
Ska bara få hem den gröna boxen först, verkar skönt oklart när det ska bli! Samtidigt spännande! Två vänner till har lagt order nu, rena dussinuretSant, skulle sitta fint.
Kan inte du säga till 80s när du tröttnar på din pepsi GMTC?
Så får man chansen o ge ett dåligt skambud
Ska bara få hem den gröna boxen först, verkar skönt oklart när det ska bli! Samtidigt spännande! Två vänner till har lagt order nu, rena dussinuret