fredrik!
Basic
Riktigt riktigt fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag som hade tänkt likea din samling, men det sket sig.Här e flera
Jag har också en skäms klocka, en kopia... Submariner. Det värsta är att den går så sjukt bra. Har inte mage att krossa den.
Alltid retar det någon.
Du behöver en speedmaster...
Du behöver en speedmaster...
Han har en Daytona.
Var ett försök till skämt, men det var ingen höjdare. Fantastiskt välvalda ur, och kul att du hittat så fina exemplar!
Var ett försök till skämt, men det var ingen höjdare. Fantastiskt välvalda ur, och kul att du hittat så fina exemplar!
Dynapac boys finns alltid till din tjänst eller hur OmenJag har också en skäms klocka, en kopia... Submariner. Det värsta är att den går så sjukt bra. Har inte mage att krossa den.
Dynapac boys finns alltid till din tjänst eller hur Omen
Nästa gång kör vi med en lerpackare eller släpper klockan från en 25m bomlift...Dynapac boys finns alltid till din tjänst eller hur Omen
Så här såg det ut igår, idag finns tyvärr inte stål omegan kvar. En riktigt vacker pjäs som tyvärr aldrig användes, så den fick gå.
Tror en speedmaster pro skulle behövas.
Lite dassig bild. Kan beskriva vad som finns i lådan, från vänster upp.
- Rolex Submariner 114060
- Rolex Datejust 1601, självklart har jag jubilee till.
- Omega Seamaster 2846
- Omega Geneve med okänd referens
- No name militär med eta-quartz urverk
- Seiko 6602-7040 P
- Certina DS Podium Square
- Romanson kronograf
Närbild på guldis Genèven?Så här såg det ut igår, idag finns tyvärr inte stål omegan kvar. En riktigt vacker pjäs som tyvärr aldrig användes, så den fick gå.
Tror en speedmaster pro skulle behövas.
Lite dassig bild. Kan beskriva vad som finns i lådan, från vänster upp.
- Rolex Submariner 114060
- Rolex Datejust 1601, självklart har jag jubilee till.
- Omega Seamaster 2846
- No name militär med eta-quartz urverk
- Seiko 6602-7040 P
- Certina DS Podium Square
- Romanson kronograf