Remember, remember...
Herregud, ser att jag hamnade i heeeelt fel tråd med det inlägget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Remember, remember...
Utan Rolex blir du aldrig klarJag tror jag är klar nu, faktiskt. Faktiskt!
Överst: Christopher Ward C60, Sinn U1, Heuer Montreal, Hamilton Pan Europ, Hamilton Khaki Pilot Pioneer - Den fina raden
Rad två: Christopher Ward W61, Kadloo Mediterranée, Michael Kors, Nixon Player, CK something something - Frugans rad
Rad tre: Axcent Turbo LE (quartz), Benarus Moray 44mm, vintage-style PAM-homage, Autodromo Prototipo, Pulsar Kinetic - Bärs sällan
Neders: Meisterart Prowerke, Blueradish grey PAM-homage, Blueradish chocolate PAM-homage, Radiomir Ferrari-homage, Magrette Moana Pacific Pro - Hehe, alla klockor på denna raden har band från toshi-straps.co.uk Me like.
"...homage"...?! Trodde inte det här var ett sånt forum...Jag tror jag är klar nu, faktiskt. Faktiskt!
Överst: Christopher Ward C60, Sinn U1, Heuer Montreal, Hamilton Pan Europ, Hamilton Khaki Pilot Pioneer - Den fina raden
Rad två: Christopher Ward W61, Kadloo Mediterranée, Michael Kors, Nixon Player, CK something something - Frugans rad
Rad tre: Axcent Turbo LE (quartz), Benarus Moray 44mm, vintage-style PAM-homage, Autodromo Prototipo, Pulsar Kinetic - Bärs sällan
Neders: Meisterart Prowerke, Blueradish grey PAM-homage, Blueradish chocolate PAM-homage, Radiomir Ferrari-homage, Magrette Moana Pacific Pro - Hehe, alla klockor på denna raden har band från toshi-straps.co.uk Me like.
Remember, remember...
Kass bild på min låda. Nu är siktet inställt på guld, IWC-flygare, PP, vintage, mm mm.
Äntligen en bra avatar, fina klockor också!
Tack! Skivan är en riktig klassiker.
Blev också fundersam så efter lite googlande kom jag fram till att det är billigare klockor med bra kvalitet samt att företaget är bra att ha och göra med. Men också att företaget lånar design från andra klockor, dock verka de oftast göra det med en egen touch. Så de verkar som hommage fast mer ok. Plus att de har ETA eller sellita-verk i sig.Vad e chrille ward för nåt? Aldrig hört. Såg ut som omegor utan zoom. Men fin samling
Utan Rolex blir du aldrig klar
"...homage"...?! Trodde inte det här var ett sånt forum...
Vad e chrille ward för nåt? Aldrig hört. Såg ut som omegor utan zoom. Men fin samling
Du lär dig hamiltonen du har är oavsett riktigt snygg!Rolex intresserar verkligen inte överhuvudtaget. En Omega å andra sidan...
Du lär dig hamiltonen du har är oavsett riktigt snygg!
Blev också fundersam så efter lite googlande kom jag fram till att det är billigare klockor med bra kvalitet samt att företaget är bra att ha och göra med. Men också att företaget lånar design från andra klockor, dock verka de oftast göra det med en egen touch. Så de verkar som hommage fast mer ok. Plus att de har ETA eller sellita-verk i sig.
Fattas dock en liten till...Samling vet jag inte men alla används rättvist under veckorna
Jag vet inte om det bara är jag som ser mönstret här, men klockan längst ut till höger tycks konstant leva farligt. Först var det en SKX som byttes mot en Sumo, som i sin tur byttes mot en SD. Får lov att flytta om i ordningen, för jag vill ha SD'n kvar ...
Det där är en så jäkla fin line-up både vad gäller märken och klocktyper....snyggt!!
Edit: en vintage GMT så är du hemma
Tack! Håller med om att det fattas en GMT. Är inne på att sälja min Sinn 104'a och ersätta den med en Sinn 6060. Då får jag behålla den fantastiska länken och får dubbel GMT av bara farten ...
m8rt hur gillar du Autodromo? Värd degen??
Fan hände nu?
Jag vet inte om det bara är jag som ser mönstret här, men klockan längst ut till höger tycks konstant leva farligt. Först var det en SKX som byttes mot en Sumo, som i sin tur byttes mot en SD. Får lov att flytta om i ordningen, för jag vill ha SD'n kvar ...
Fina, men SD:n ska stanna! De 2 till vänster är svagast enligt mig, de får ryka!