Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så här ser min samling ut nu, men det kanske blir någon uppgradering
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Grym låda! YG daytona skulle passa bra till YG DD och YG Sub. Sen en YG GMT på detAa det får bli nästa köpet : )
Mums! Fler bilder på övre raden!
Aa hahaGrym låda! YG daytona skulle passa bra till YG DD och YG Sub. Sen en YG GMT på det
53 står det på demSnyggt.
Vad är det för ändlänkar till din DD? Ser inte ut att passa?
Drömtrio!Ser så her ut
Ser så her ut
Det går bra för Norge, men har ni inget guld där?
Hehe, jo vi har gull i Norge
Men gull føler jeg blir for mye når jeg bare er 23 år.
Jeg skal finne noe norsk gull til deg
Så du ska alltså byta ut Legend divern mot en Day Date?
Då tror jag den trion skulle vara helt ultimat.
Ja, kanskje. Prøvde en Day-Date bark på GTG i Oslo og den passet bra.
Her har du noen norske klokker i gull
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fy fan va bra trio. Men saknar guld, din AP eller PP får du köpa guldvarianten iställetSer så her ut
Kör en uppdatering, mest för min egen skull.
I dagsläget är det inte mycket till samling. Brukar ju fylla boxen och mer därtill, men har den senaste tiden "insett" att klockor blir liggande om jag har fler än 3 st "riktiga klockor".
Har jag druckit för mycket eller ser jag två Omegor i din box? Dem har vi aldrig fått seKör en uppdatering, mest för min egen skull.
I dagsläget är det inte mycket till samling. Brukar ju fylla boxen och mer därtill, men har den senaste tiden "insett" att klockor blir liggande om jag har fler än 3 st "riktiga klockor".
Du har nog druckit för mycket.Har jag druckit för mycket eller ser jag två Omegor i din box? Dem har vi aldrig fått se
Edit: Zenithen är helgrym!
Trevlig lösning. Lätt att det blir lite tacky men det ser fint ut. Tycker mig skymta trevliga klockor dessutom, trots att jag mobilsurfar.Då jag i dagsläget inte äger några dyrgripar - och har en förstående fru - kan och får jag ha utvald del av samlingen till ständig display. Blir glad varje gång jag passerar hyllan och är ofta där och pillar. Inte minst vid morgonens - och ibland kvällens - klockval. Klockinnehållet i displayen varierar lite beroende på vad jag plockar fram förutom vintagekronograferna. Tycker mycket om traditionell konst också (måleri, skulptur) men klockorna är det jag helst vilar ögonen på.
Boxarna kom jag över när en stjärnurmakarbutik lades ner (butiksinventarie och ingen vara) och de har perfekta stringmått
Vän av ordning noterar säkert att en Aetos Geneve sitter felvänd vilket beklagas på förhand
Då jag i dagsläget inte äger några dyrgripar - och har en förstående fru - kan och får jag ha utvald del av samlingen till ständig display. Blir glad varje gång jag passerar hyllan och är ofta där och pillar. Inte minst vid morgonens - och ibland kvällens - klockval. Klockinnehållet i displayen varierar lite beroende på vad jag plockar fram förutom vintagekronograferna. Tycker mycket om traditionell konst också (måleri, skulptur) men klockorna är det jag helst vilar ögonen på.
Boxarna kom jag över när en stjärnurmakarbutik lades ner (butiksinventarie och ingen vara) och de har perfekta stringmått
Vän av ordning noterar säkert att en Aetos Geneve sitter felvänd vilket beklagas på förhand
Trevlig lösning. Lätt att det blir lite tacky men det ser fint ut. Tycker mig skymta trevliga klockor dessutom, trots att jag mobilsurfar.
Snygg lösning! Skymtar många härliga Tissot kronograferDå jag i dagsläget inte äger några dyrgripar - och har en förstående fru - kan och får jag ha utvald del av samlingen till ständig display. Blir glad varje gång jag passerar hyllan och är ofta där och pillar. Inte minst vid morgonens - och ibland kvällens - klockval. Klockinnehållet i displayen varierar lite beroende på vad jag plockar fram förutom vintagekronograferna. Tycker mycket om traditionell konst också (måleri, skulptur) men klockorna är det jag helst vilar ögonen på.
Det där ser sjuktligt underbart ut! Vilken samling kronosar! Lägg upp bild på alla i kronograftråden!