Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så här ser det ut just nu
Snygg Orient där uppe till vänster.Så här ser det ut just nu
Riktigt nice samling! Ser snyggt ut med de olika färgerna!Just idag ser den ut såhär!
Härlig samling!Nu var det länge sedan det var någon action i den här tråden, så då blir det en bump med min nuvarande låda (minus en Seiko Pogue som är på spa).
Riktigt härligt gäng där!Nu var det länge sedan det var någon action i den här tråden, så då blir det en bump med min nuvarande låda (minus en Seiko Pogue som är på spa).
Ett par av mina bitar har av något underligt skäl bytt färg (och lite form) då de blivit äldre....
2011
2016
2011 = JLC Grande Reverso 976Gillar reverson! Vilken är det?
Härliga grejer, JLC:n är en favorit för mig.
Kör en liten uppdatering. Dags att kompletteras snart, ska bara komma på med vad.
För mig också.Härliga grejer, JLC:n är en favorit för mig.
För mig också.
Bra hög nu! Fasen nu i efterhand skulle det var kul att klämma MTGn också.,
Kör en liten uppdatering. Dags att kompletteras snart, ska bara komma på med vad.
För mig också.
Mig med
Ett par av mina bitar har av något underligt skäl bytt färg (och lite form) då de blivit äldre....
2011
2016
Dina brattar äger!Varit sjuk rotation i samlingen på sistone. Dags att uppgradera fotot men orkar inte orkestra ett gruppfoto. Mycket brattedominerat såklart...
Tack! Flygande fisken har flugit iväg dock. Nöjd ändå.Dina brattar äger!
Flying fish har aldrig varit min favvis heller, så nöjd ska du vara tycker jagTack! Flygande fisken har flugit iväg dock. Nöjd ändå.
Jag gillade den. Helt otroliga detaljer och in-house. Men jag gillar gammalt junk ännu mer. Kommer säkert köpa en igen, " @Oli -style."Flying fish har aldrig varit min favvis heller, så nöjd ska du vara tycker jag
Mycket mycket bra därNästan hela samlingen...
4st nya har adderats.