Daytona96
Guld
Tack så mycket!Mycket mycket bra där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket!Mycket mycket bra där
Nästan hela samlingen...
4st nya har adderats.
(Edit: jag ber om ursäkt för den dåliga bilden...)
Tack så mycket!Imponerande stiligt!
Sjukt tung line up! Härligt att se.Nästan hela samlingen...
4st nya har adderats.
Stort tack!Sjukt tung line up! Härligt att se.
Gott gäng det där, vilken får minst resp. mest handledstid?Favoriten i lådan är PO:n
Minst handledstid är Milgaussen, resterande får ungefär lika mycket handledstidGott gäng det där, vilken får minst resp. mest handledstid?
Konkurrensen är stenhård alltså.Minst handledstid är Milgaussen, resterande får ungefär lika mycket handledstid
Favoriten i lådan är PO:n
Har testat nästan alla PO varianter stora som små 2500 och 8500 men ref 2201.50 är den jag gillar mest och kommer nog att bli framtida klassikerVarför inte fler PO varianter då?
Tycker att Squalen är pricken över i:etNästan hela samlingen...
4st nya har adderats.
Stort tack!Tycker att Squalen är pricken över i:et
Riktigt skön samling, Tudorn är inte att leka med
Riktigt bra Ja PO:n är verkligen mkt klocka för pengen.Favoriten i lådan är PO:n
coola länkar!Har en liten samling i samlingen bestående av några AKA Alba klockor. Ett Seiko märke som försökte få ut "ungdomliga" klockor främst på den Asiatiska marknaden.
Udda former och färger. Igår anlände ett blåtavlat exemplar med den ovala boett formen.
Tillsammans med sina "syskon"
Och så övriga i familjen
That`s it folks !
Den Movadon skulle jag nästan offra en njure för! Snygg bredd på samligen!
+ en krockad sumo som är på lagning.
Har en liten samling i samlingen bestående av några AKA Alba klockor. Ett Seiko märke som försökte få ut "ungdomliga" klockor främst på den Asiatiska marknaden.
Udda former och färger. Igår anlände ett blåtavlat exemplar med den ovala boett formen.
Tillsammans med sina "syskon"
Och så övriga i familjen
That`s it folks !
Snyggt!Favoriten i lådan är PO:n
Snyggt! (y)
+ en krockad sumo som är på lagning.
Håller med till fullo. Ett hedersomnämnande till den gamla helguldaren.Tycker att Squalen är pricken över i:et
Riktigt skön samling, Tudorn är inte att leka med