sir alex
Silver
Som tjejer.fina samlingar alla har, själv är jag mer a one watch guy, förälskar mig i en och när jag tröttnat så flippar jag den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som tjejer.fina samlingar alla har, själv är jag mer a one watch guy, förälskar mig i en och när jag tröttnat så flippar jag den
Ber om ursäkt för den dåliga bilden
Sarb 065 hade passat in bra därGrymma samlingar ni har, kul att se
Så här ser min min enkla lilla "samling" ut.
Vet inte riktigt vad nästa klocka blir än, men tror det blir en SARB eller nån Seiko 5
Kompletterade idag med en vit 16570, så nu är samlingen klar (om jag nu inte skulle skaffa mig en svart Daytona 16520 också ......)
Hur som helst så är jag riktigt nöjd med dessa fyra klassiska skönheter;
Rolex Explorer, 114270
Rolex GMT Master II, 16710
Rolex Explorer II, 16570
Rolex Submariner, 14060M
Tack för det!Mycket trevlig kvartett då har där @Roundmountain hatten av för den, tids nog får du komplettera med en DAYTONA! Då är du riktigt i fas mannen...
Kul med nya Air-King, ser riktigt ball ut!Så, då var jag klar för i år. Tudorn såldes och Skydivern lämnades tillbaka och ur det föddes en 116900, till slut...
Så, då var jag klar för i år. Tudorn såldes och Skydivern lämnades tillbaka och ur det föddes en 116900, till slut...
BBn ska du köra på originalnatot (Så får du lite mindre länk också)Min lilla samling...
Lite väl mycket länkar enligt mig själv. Får väl klä någon av dom med ett läderband för att växla lite.
Tack, sarb065 såg intressant ut. Vill ha en snygg stilren dressare utan massa "skit" på tavlanSarb 065 hade passat in bra där
Eller någon vintage seiko dressare typ de Molle har postat i vintage seiko tråden
Kompletterade idag med en vit 16570, så nu är samlingen klar (om jag nu inte skulle skaffa mig en svart Daytona 16520 också ......)
Rolex Explorer, 114270
Rolex Explorer II, 16570
Rolex Submariner, 14060M
Snyggt! Men hur är tanken med, utan att låta dryg, två stycken DJ som är relativt lika varandra?Det har hänt väldigt mycket i min samling sista tiden men det är först nu som jag känner ett behagligt lugn över mina ägodelar. Får se hur länge det håller.
Tack!Snyggt! Men hur är tanken med, utan att låta dryg, två stycken DJ som är relativt lika varandra?
Ah, absolut. Kollade lite för fortTack!
En i guldguld på brunt läder och en i stål på jubilee funkar väl ganska bra som komplement? Upplevs mer olika i verkligheten än på bild.
Hehe. Har du två likadana skx:ar? Får ju skaffa några Pepsis också
BBn ska du köra på originalnatot (Så får du lite mindre länk också)
Tycker natot är grymt och framträder själva klockan mer då BB-länken är enligt mig lite för fläskig.Jag gör faktiskt det nu! Blev en helt annorlunda, men lika trevlig klocka med den på!
Hehe. Har du två likadana skx:ar? Får ju skaffa några Pepsis också
Mycket imponerande!Samlingen av seiko 6139
Tänkte vara nöjd med dessa 6 klockor ....
Men så dök denna upp.....
Så sjunde kom i går
Samlingen av seiko 6139
Tänkte vara nöjd med dessa 6 klockor ....
Men så dök denna upp.....
Så sjunde kom i går
Snuskigt, på gränsen till otillåtet bra!Just nu ser den ut så här.
Härlig samling o fina bilder!!Kompletterade idag med en vit 16570, så nu är samlingen klar (om jag nu inte skulle skaffa mig en svart Daytona 16520 också ......)
Rolex Explorer, 114270
Rolex Explorer II, 16570
Rolex Submariner, 14060M