Ingen rolle i gulguld, men får låna den här av kompisen iblandGavve skrev:Nicklas.S skrev:Så här ser klocklåddan ut idag, minus gmt-mastern som bytts ut mot en datejust istället.
Nicklas.S
Grymt! OY-kvartetten är nästan magisk!
Inget i gulguld?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen rolle i gulguld, men får låna den här av kompisen iblandGavve skrev:Nicklas.S skrev:Så här ser klocklåddan ut idag, minus gmt-mastern som bytts ut mot en datejust istället.
Nicklas.S
Grymt! OY-kvartetten är nästan magisk!
Inget i gulguld?![]()
yonsson skrev:@naggge
Grym samling!
Målarn skrev:Ser Bra ut Nagge!!!
Min "samling" ser inge vidare ut för tillfället så det blir inte ens en bild :lol:
Men Kul att få se Era samlingar![]()
leben skrev:Jag har inte postat min samlingen här mest för att jag blir lite nojig över att man annonserar vad man har om det nu finns personer som skulle vilja göra hembesök. Är jag för nojig? för svårt att koppla ihop nick med riktigt namn?
yonsson skrev:leben skrev:Jag har inte postat min samlingen här mest för att jag blir lite nojig över att man annonserar vad man har om det nu finns personer som skulle vilja göra hembesök. Är jag för nojig? för svårt att koppla ihop nick med riktigt namn?
Äh. Det är ju bara att kolla en medlems tidigare inlägg för att se vad personen äger för klockor ändå.
yonsson skrev:leben skrev:Jag har inte postat min samlingen här mest för att jag blir lite nojig över att man annonserar vad man har om det nu finns personer som skulle vilja göra hembesök. Är jag för nojig? för svårt att koppla ihop nick med riktigt namn?
Äh. Det är ju bara att kolla en medlems tidigare inlägg för att se vad personen äger för klockor ändå.
naggge skrev:yonsson skrev:leben skrev:Jag har inte postat min samlingen här mest för att jag blir lite nojig över att man annonserar vad man har om det nu finns personer som skulle vilja göra hembesök. Är jag för nojig? för svårt att koppla ihop nick med riktigt namn?
Med den omsättning av klockor the typical klocksnackare har så kommer inbrottstjuvarna ändå inte hitta de klockor dom förväntar sig![]()
theargonaut skrev:Hej alla skurkar! Hoppas inte ni är intresserade av mögel...
2013-01-12:
![]()
2013-01-12:
![]()
easy rider skrev:theargonaut skrev:Hej alla skurkar! Hoppas inte ni är intresserade av mögel...
2013-01-12:
[/quote]
OM vi är :) grym samling[/quote]
Tack, den känns ganska lagom... just nu... ;)
Kson skrev:theargonaut skrev:Hej alla skurkar! Hoppas inte ni är intresserade av mögel...
2013-01-12:
[/quote]
Fin samlig du har :)[/quote]
Tackar! Hur ser din ut?
theargonaut skrev:Kson skrev:theargonaut skrev:Hej alla skurkar! Hoppas inte ni är intresserade av mögel...
2013-01-12:
[/quote]
Fin samlig du har :)[/quote]
Tackar! Hur ser din ut?[/quote]
Kan posta bild när jag kommer hem imorgon : ) Hade för mig att jag hade postat bilder i denna tråd men tydligen inte :D Tack! Bilder kommer imorgon!
2013-01-12:
![]()
Preklin skrev:Dessa tre är de enda som finns kvar i "samlingen" i dag - kan man kalla tre klockor för en samling?
![]()
Ok, tack @Wii, men tyvärr ser jag inte riktigt det fantastiska med luggarna, men upplys mig mer än gärnaWii skrev:Luggarna på den där CITYn är helt fantastiska!
Ja, Flingan is tha shit, om du frågar mig, och med det "diskade" ("nyChuckade") insertet är den i det närmaste perfekt för mig som födelseårsdinka! Cityn är även den riktigt vass, och kanske mest quartzare för pengen, ever... Påminner lite om min sålda, och lite saknade Certina Argonaut, med det välvda plexit, glänsande plexiinsertet, och det orangea inslaget...Criss Cross skrev:theargonaut skrev:Hej alla skurkar! Hoppas inte ni är intresserade av mögel...
2013-01-12:
![]()
Tycker mycket om Tudorn och även Cityn !
Spännande @Kson! Vad siktar du på för Rolle, som ska komplettera Musse Pigg då, om jag får fråga?Kson skrev:Musse pigg klockan är min första klocka som barn, kommer inte ihåg ålder men vet bara att jag väldigt liten. Kunde självklart inte klocklan men visst skulle man ha en![]()
De två gulduren är från äldre släktingar, sen kommer vi till min Pulsar etr är min andra klocka i mitt liv som jag måste ha kvar då den har fått följa med bra länge den med![]()
För några månader sen sålde jag av lite ur för att köpa en Rolex men det får vänta då jag vill spara lite mer, så min "samling" är inte så stor...
![]()
/ Kson
theargonaut skrev:Spännande @Kson! Vad siktar du på för Rolle, som ska komplettera Musse Pigg då, om jag får fråga?
Såklartmace skrev:theargonaut skrev:Spännande @Kson! Vad siktar du på för Rolle, som ska komplettera Musse Pigg då, om jag får fråga?
Denna såklart!
![]()