• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur ser DU ut?? :)

D

Deleted member 4412

Guest
Lätt snyggast här:)
image.jpg
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Skrollade igenom gamla bilder för att se vad man hitta på sig själv som innefatta klocka på armen och visade lite av mina intressen. Försiktig med mina klockor så bär dom inte på jobbet eller när jag tränar vilket känns som konstant nu för tiden.
Första bilden är två år gammal från ytintervall mellan dyken på Thailand. Certina ds action quartz på armen.
Andra är lite mer pinsam men visar även hur stolt jag va att ha åstadkommit den kroppen efter ett år seriös träning. Omega smp-c på armen. Nu har jag bytt från vanligt gymmande till crossfit och kan inte bry mig mindre om hur kroppen ser ut. :)

image.jpg
image.jpg
 

manekin

Omega
Skrollade igenom gamla bilder för att se vad man hitta på sig själv som innefatta klocka på armen och visade lite av mina intressen. Försiktig med mina klockor så bär dom inte på jobbet eller när jag tränar vilket känns som konstant nu för tiden.
Första bilden är två år gammal från ytintervall mellan dyken på Thailand. Certina ds action quartz på armen.
Andra är lite mer pinsam men visar även hur stolt jag va att ha åstadkommit den kroppen efter ett år seriös träning. Omega smp-c på armen. Nu har jag bytt från vanligt gymmande till crossfit och kan inte bry mig mindre om hur kroppen ser ut. :)

image.jpg
image.jpg
1års träning??? Bra gener och resultat!
 
Topp