• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur ser DU ut?? :)

EmmaE

Cartier
Får väl också komma med ett bidrag. Tog det lite lugnt med sminket såhär en söndag :)

image.jpg
 

Carolin

Cartier
Här bjuder jag på ett av mina vackrare leenden.. Mannen försökte jag få med men han ville inte riktigt. Bilden ville jag ta då vi strax före, för tredje gången, tittat på @Philip Sterns "Julfest 2015". Vi skrattade så gott och även om mannen min inte är registrerad på forumet så brukar han titta in då o då och har lite kläm på både klockor och forumprofilerna.
semesterflabb.jpg
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Här bjuder jag på ett av mina vackrare leenden.. Mannen försökte jag få med men han ville inte riktigt. Bilden ville jag ta då vi strax före, för tredje gången, tittat på @Philip Sterns "Julfest 2015". Vi skrattade så gott och även om mannen min inte är registrerad på forumet så brukar han titta in då o då och har lite kläm på både klockor och forumprofilerna.
semesterflabb.jpg
Bra skägg på gubbjäveln.
 

Yo-han

Troll probationary
Att du alltid lyckas hitta de bästa bilderna på mig CH
Trivs bra i mustasch
image.jpg
Kul adonis, du har postat ditt fejs typ 20 ggr i tråden nu? Jobba lite kul istället! Få han som gått ner sin egen vikt i småland att ta på sig en indiankostym och inkludera en polis och din jättetjocka militärkompis kan bli byggarbetare, där tror jag vi har nåt.
 

Yo-han

Troll probationary
Ok...ok.. Detta väcker mycket tankar! Den första är hur du tänkte när du postade bilden? Är det fotat ovanifrån för att göra dig lite smalare? Göra lite mer sexy fierce? Jag förstår om du jobbar som barnvakt och det är virituell marknadsföring! Hade lätt lämnat mina tre barn med dig din gamle dagisskojjare, räknar med fezt!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Kul adonis, du har postat ditt fejs typ 20 ggr i tråden nu? Jobba lite kul istället! Få han som gått ner sin egen vikt i småland att ta på sig en indiankostym och inkludera en polis och din jättetjocka militärkompis kan bli byggarbetare, där tror jag vi har nåt.

Ok...ok.. Detta väcker mycket tankar! Den första är hur du tänkte när du postade bilden? Är det fotat ovanifrån för att göra dig lite smalare? Göra lite mer sexy fierce? Jag förstår om du jobbar som barnvakt och det är virituell marknadsföring! Hade lätt lämnat mina tre barn med dig din gamle dagisskojjare, räknar med fezt!

Utan att dömma vill jag rekommendera en bra chanel för huden, ditt nuvarande får dig att se lite tjock ut.

Du verkar vara en genuint elak och liten människa. Om du tror att du kommer med sarkastiska, lite smarta och roliga kommentarer så skjuter du så extremt högt ovanför målet att man häpnar. Jag anmäler härmed dina inlägg och hoppas verkligen, verkligen att forumledningen stänger av dig asap. @Spencer66 @Denke @daviden
 

hollow123

Rolex
Kul adonis, du har postat ditt fejs typ 20 ggr i tråden nu? Jobba lite kul istället! Få han som gått ner sin egen vikt i småland att ta på sig en indiankostym och inkludera en polis och din jättetjocka militärkompis kan bli byggarbetare, där tror jag vi har nåt.

Tjenis penis din lille flöjt. Förstår inte mycket av vad du skriver. Kan bero på min fylla eller för att du är märklig.
Den dagen du är lika snygg som jag är lägg upp en selfie
 
Topp