• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur ser DU ut?? :)

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Ok...ok.. Detta väcker mycket tankar! Den första är hur du tänkte när du postade bilden? Är det fotat ovanifrån för att göra dig lite smalare? Göra lite mer sexy fierce? Jag förstår om du jobbar som barnvakt och det är virituell marknadsföring! Hade lätt lämnat mina tre barn med dig din gamle dagisskojjare, räknar med fezt!

Ursäkta, vem fan är du? Har varit borta från forumet ett tag o ser det här. Har du problem med mig så kan du pm:a så kan vi ta det offline eller IRL.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Ursäkta, vem fan är du? Har varit borta från forumet ett tag o ser det här. Har du problem med mig så kan du pm:a så kan vi ta det offline eller IRL.
Han är av förklarliga skäl bannad från forumet.
Ungefär samtidigt som han försvann från forumet så dök en annan kille, sverker2, med liknande attityd, upp. :(
 

Sjobedan

Rolex
IMG_7882.JPG


Måndag...
 
Topp