Det är min dotter du pratar om, så håll käften!Utan att dömma vill jag rekommendera en bra chanel för huden, ditt nuvarande får dig att se lite tjock ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är min dotter du pratar om, så håll käften!Utan att dömma vill jag rekommendera en bra chanel för huden, ditt nuvarande får dig att se lite tjock ut.
Ok...ok.. Detta väcker mycket tankar! Den första är hur du tänkte när du postade bilden? Är det fotat ovanifrån för att göra dig lite smalare? Göra lite mer sexy fierce? Jag förstår om du jobbar som barnvakt och det är virituell marknadsföring! Hade lätt lämnat mina tre barn med dig din gamle dagisskojjare, räknar med fezt!
Han är av förklarliga skäl bannad från forumet.Ursäkta, vem fan är du? Har varit borta från forumet ett tag o ser det här. Har du problem med mig så kan du pm:a så kan vi ta det offline eller IRL.
Han är av förklarliga skäl bannad från forumet.
Ungefär samtidigt som han försvann från forumet så dök en annan kille, sverker2, med liknande attityd, upp.
Hahaha! Om det är så illa, då kan jag nästan första att han har lite issues med omgivningen!Lätt att vara tuff på internet. Måste blivit både tappad i golvet och våldtagen av hunden som liten.
Du var nästan lite lik den där killen i hörnet.
Måndag...
Gammal bild...Du var nästan lite lik den där killen i hörnet.
Den där bilden.... den säger mycket mycket mer än 1000 ord
Vilka tandhalsar uaaaaah straight from hell !Jag och svärmor.
Ja, jag tycker du har snålat lite med ögonskuggan faktisktFår väl också komma med ett bidrag. Tog det lite lugnt med sminket såhär en söndag
Va skäggig svärmor är!!Jag och svärmor.
Inget mot vad svärbror ärHallå hallå...
Haha. Harley!Inget mot vad svärbror är
Traja?
Underbart!Ni ska tro att tanten och barnen skrek när jag kom ut så här från badrummet när jag trimmade frissan hahaha
På bilden var jag 43 hahaha
Denna bjuder jag på
Lasse Kroner är du också intresserad av klockor?Ni ska tro att tanten och barnen skrek när jag kom ut så här från badrummet när jag trimmade frissan hahaha
Denna bjuder jag på
Ni ska tro att tanten och barnen skrek när jag kom ut så här från badrummet när jag trimmade frissan hahaha
Denna bjuder jag på
hahahaLasse Kroner är du också intresserad av klockor?
En bättre bild men här ser jag ut som en
Är det nån som satt ribban så är det väl @Johanssons Kakel med sin flint-frisyr !Vågar knappt posta här efter @hollow123 satt ribban Men här efter 1 degig pizza ...
Hahaha jo han är ju rätt vass han ocksåÄr det nån som satt ribban så är det väl @Johanssons Kakel med sin flint-frisyr !
Attans, Nu kommer jag att drömma mardrömmar där du jagar mig i en ändlös barrskog resten av året