Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, och kallt med dimma överallt... U can run but U can't hideTack. Barfota är du också. I drömmarna alltså.
Nasty...
Bra grabb!
Vilken skön bild och vilket fantastiskt skägg!Hallå hallå...
Tack så mycket, dessvärre lite ansat just nu och med rakat huvud.... men det kommer tillbaka...Vilken skön bild och vilket fantastiskt skägg!
Ändlös tror jag inte men kanske lite lös i ändan?Attans, Nu kommer jag att drömma mardrömmar där du jagar mig i en ändlös barrskog resten av året
är det vackra örebro jag skådarFörsta gången jag vågar lägga ut en bild på mig själv på läskiga internet, men första gången ska givetvis vara på KS
Ge mig sommar igen, och gärna öl.
Skål för den !Ändlös tror jag inte men kanske lite lös i ändan?
Mest Loafs lillebror med attityd?Another day at the funny farm
Nja, inte så mkt attityd haha. Mer gummiansikte...Mest Loafs lillebror med attityd?
(jag har inte tagit över yo-hans fallna mantel. equilibrium fattar att jag skojar)
Hård snubbe i bakgrundenTestar gamla grejer i Budapest
Ja sådana hårdingar hittar man inte här hemma i SverigeHård snubbe i bakgrunden
Eh... Det där är jag. Sluta trolla.
Det har varit "movember"Mycket mustasch nu asså
Just det! Glömmer alltid av!Det har varit "movember"
Äh, musche ska man såklart ha året om.Det har varit "movember"
Hehe ok då, om du vill.Äh, musche ska man såklart ha året om.