Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Neeej.Kvinnor passar bäst med lite för stora dykare runt sina nätta handleder.
Jag håller med. Omega körde en snygg artikel/photo session om en duktig kanadensisk fridykare de sponsrar vid namn Jana Strain. Jag tycker hon klarar att bära klockorna med hedern i behåll trots storlekarna, här med PO 45 och stora kronografen (RicVin nya).Neeej.
Som svar på frågan tycker jag att det helt och hållet handlar om vem bäraren är. Dessutom är urtavla s färg och storlek av avgörande betydelse. Vad har hon för stil osv. Samma sak gäller förövrigt snubbar. En klocka som är grym på en person kan se riktigt märklig ut på ngn annan.
Va!? Klocka?! Var?!Jag håller med. Omega körde en snygg artikel/photo session om en duktig kanadensisk fridykare de sponsrar vid namn Jana Strain. Jag tycker hon klarar att bära klockorna med hedern i behåll trots storlekarna, här med PO 45 och stora kronografen (RicVin nya).
![]()
![]()
![]()
På Midsommarafton spände en kvinnlig kamrat på sig min Speedmaster. Hon lånade den sedan resten av kvällen.
Kan du fixa bild och posta?![]()
here you go!
Min enda åsikt i i den här tråden är att det ser knasigt ut när folk (både män och kvinnor) har sina klockor upp-och-ned.
here you go!
alla bilder stulna från masterkillers blog (http://tidpunkt.blogspot.se/2012/02/tankte-skriva-lite-om-panerai-382.html). Mangusta tror inte att "chrissy81" sysslar med kulstötning, troligtvis inte så framgångsrikt iså fall.. Gissar bara =)
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes yes yes !here you go!
alla bilder stulna från masterkillers blog (http://tidpunkt.blogspot.se/2012/02/tankte-skriva-lite-om-panerai-382.html). Mangusta tror inte att "chrissy81" sysslar med kulstötning, troligtvis inte så framgångsrikt iså fall.. Gissar bara =)
![]()
![]()
![]()
![]()
Är det på Diplomatskolan du är lärare?Kvinnor passar bäst i den storlek på klockan som de själva känner sig bekväma med.
Är det på Diplomatskolan du är lärare?![]()
Skojade mest med digHaha, nej inte det även om det låter som ett kul ställe att vara på!
Däremot är det här lite som att män försöker enas om vilken klädstil kvinnor passar bäst i. Alla har sina egna preferenser och oftast tycker man att storleken på tjejens klocka är absolut perfekt. Inte för att den kanske är det men man vet att tjejen gillar just den modellen av klockor och då kopplar man det till något positivt.
Jag ska hålla mig till den Neutrala Planeten istället och låta diskussionen fortgå!
![]()