Ja lite onödigt att jag postade bild på det.Det var nog strypkopplet som upprörde mest!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja lite onödigt att jag postade bild på det.Det var nog strypkopplet som upprörde mest!
Men att tramsa runt i trikåer och med kortkallingarna utanpå är inte detHyllan verkar lite too gay for me.
Är man säker i sin mansroll kan man t o m ha ett pannband med fjädrar och komma undan med det.Men att tramsa runt i trikåer och med kortkallingarna utanpå är inte det
Ja, väldigt känsligt. Många är fortfarande upprörda efter poesikvällen. Det verkar tydligen behövas debreifing av en infekterad konflikt som jag trodde var överspelad sen länge.
Men inte med tulpaner och pelargoner?Är man säker i sin mansroll kan man t o m ha ett pannband med fjädrar och komma undan med det.
Det är väl @Camo00 som sköter den biten?Ja, väldigt känsligt. Många är fortfarande upprörda efter poesikvällen. Det verkar tydligen behövas debreifing av en infekterad konflikt som jag trodde var överspelad sen länge.
Är man trygg i sin manlighet så kallar man inte saker för bögiga eller "för gay".Är man säker i sin mansroll kan man t o m ha ett pannband med fjädrar och komma undan med det.
...om det inte ÄR gay, vill säga?!Är man trygg i sin manlighet så kallar man inte saker för bögiga eller "för gay".
Här kommer mitt poesibidag. Hoppas den är bra nog för att bli antagen:Ja, väldigt känsligt. Många är fortfarande upprörda efter poesikvällen. Det verkar tydligen behövas debreifing av en infekterad konflikt som jag trodde var överspelad sen länge.
Vad ska man kalla din kjol du har på din avatar då?Är man trygg i sin manlighet så kallar man inte saker för bögiga eller "för gay".
Hahahaha! Du ignorerar en snubbe för att han avföljer tramstråden. Det var manligt gjort. Hahahahaha!
Tror att man ska kalla det för balettklänning, jag har en likadan fast något mer rosa.Vad ska man kalla din kjol du har på din avatar då?
Fin men lite läskigt närgången... Skriver upp dig på listan när det är dags för klocksnacks poetry slam.Här kommer mitt poesibidag. Hoppas den är bra nog för att bli antagen:
Har inte vi gått och tittat länge nog nu på varann
Kan du hålla dig för skratt
Nu tar jag mod och kommer fram
Jag ska stilla din nyfikenhet
Ja, jag ska visa dig att du kan
Lita på mig
Låter som en stalker som ska trakassera en stackars tjej. Såna här texter skriver han, vår nationalskald T Ledin.Här kommer mitt poesibidag. Hoppas den är bra nog för att bli antagen:
Har inte vi gått och tittat länge nog nu på varann
Kan du hålla dig för skratt
Nu tar jag mod och kommer fram
Jag ska stilla din nyfikenhet
Ja, jag ska visa dig att du kan
Lita på mig
Ber om ursäkt, men man hoppar inte på en Norsk nationalskald utan att få mothugg.Vad händer? Det här är inte relevant för någon eller ens underhållande.
Kan ni inte ta det på hyllan
Hoppas in "diskussionen" och få de där 111 inläggen som saknas till 1 500 st.Vad händer? Det här är inte relevant för någon eller ens underhållande.
Kan ni inte ta det på hyllan
Vacker.Vad ska man kalla din kjol du har på din avatar då?
Lade inte till honom på listan utan ville bara påvisa ett bättre sätt att slippa läsa fjantposter.Hahahaha! Du ignorerar en snubbe för att han avföljer tramstråden. Det var manligt gjort. Hahahahaha!
Tack för tipset, inte använt funktionen ännuVacker.
Lade inte till honom på listan utan ville bara påvisa ett bättre sätt att slippa läsa fjantposter.
Balettklänning??? Nästning ffs. Har du helt missat Hyllans stora balett-tråd?Tror att man ska kalla det för balettklänning, jag har en likadan fast något mer rosa.
Ta det kallt, han är florist och såna vet nästan inget om balettkläder. Du får ta ut den andragogiska stortrumman nu och lära honom att dansa till rytmen av din förmedlade kunskapBalettklänning??? Nästning ffs. Har du helt missat Hyllans stora balett-tråd?
Men vad tusan säger du, det var väl för böveln jag som drog igång den med frågan:Balettklänning??? Nästning ffs. Har du helt missat Hyllans stora balett-tråd?
Må så vara att det inte alltid finns en adekvat inhemsk vokabulär disponibel, men i det här fallet finns det en svensk benämning (nästning, som jag påtalat tidigare i tråden). Forsätt att svänga dig med låneord från franskan du, men kliv åtminstone ned från dina höga hästar (grands chevaux för dig din sprätt, men den diskussionen kan vi kanske ta i Hyllans stora tråd om franska låneord).Är mest förvånad över okunskapen att ingen från balettråden vet att @yonsson är klädd i en tutu.
Må så vara att det inte alltid finns en adekvat inhemsk vokabulär disponibel, men i det här fallet finns det en svensk benämning (nästning, som jag påtalat tidigare i tråden). Forsätt att svänga dig med låneord från franskan du, men kliv åtminstone ned från dina höga hästar (grands chevaux för dig din sprätt, men den diskussionen kan vi kanske ta i Hyllans stora tråd om franska låneord).
Edit: Insåg att du inte har tillgång till den tråden