• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hyllan club >>

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Här kommer ett utdrag från @Philippe Stern 's tråd om hans 1.500 första inlägg som jag tycker passar utmärkt för stunden.

"Då pratar jag inte ens om mina verbala fighter här på forumet med tröttskallar som inte fattar ironi"
Det står nog klart för de flesta att min kommentar var ungefär lika seriös som resten av den senaste diskussionen i den här tråden, eller vad tror du?

Wtf!?!? Jag kommer inte in på hyllan!!!! Jag har ju varit med ett år nu. Vad har ni gjort? Släpp in mig, fuckers! OPEN!!!
24968.jpg

Förstår ni vad som skulle hända med mig om jag lade upp en bild? :eek:
Jag lade iofs upp en bild på henne på facebook när hon var nyopererad.
Men det var i början av relationen. Tror inte det skulle funka idag.
a.jpg

• Like
Reactions: joF
Förstår ni vad som skulle hända med mig om jag lade upp en bild? :eek:
Jag lade iofs upp en bild på henne på facebook när hon var nyopererad.
Men det var i början av relationen. Tror inte det skulle funka idag.
a.jpg

Men alltså Mr Flax, du kan ju inte först skryta om fruns hylla och sen lägga upp nån slags maskeradsjukhusbild sådär. Då är det bättre att hålla käften. Ska man skryta om hylla då får man följa upp med rejäla bilder också.

Skämmes!

Gör om gör rätt!

:cool:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp