• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IFK Göteborg - den göttiga tråden

ArtVandelay

Panerai
2-Faktor
Gio på väg bort enligt GT. Till den forna storklubben Ferencvaros - Gios kontrakt med Blåvitt går ut sommaren 2022, vad tror ni prislappen kan ligga på? 10-15?

Känns ändå helt okej. Har alltid tyckt om Giorgi men det känns som att han behöver ta sig vidare, var väldigt bra i början av sejouren i blåvitt men har svalnat av, Dock svårt att hitta en naturlig ersättare på Giorgis position, hoppas att det finns någon going i planerna
 

Reverso

Panerai
Finns det något spelbolag där man kan spela på att samtliga sportchefer i Allsvenskan sjukanmält sig idag och ligger hemma i fosterställning och gråter med en tumme i munnen?

Odds: 1.05
 

D.Trump

Cartier
Finns det något spelbolag där man kan spela på att samtliga sportchefer i Allsvenskan sjukanmält sig idag och ligger hemma i fosterställning och gråter med en tumme i munnen?

Odds: 1.05
Synd att kontraktet bara gäller till 31 aug, kan det finnas chans att förlänga året ut eller hur ser kontraktet ut.
Det är ju tyvärr em uppehåll, hur många omgångar spelas innan 31/8.
 

Perro

Omega
Om lönen på 100.000 i månaden stämmer har Blåvitt redan gått plus på honom ekonomiskt hoppas att det blir bra sportsligt också
Enligt mig behöver han inte ens prestera sportsligt för att detta skall vara en 10/10 värvning. Den framtidstron och hoppet värvningen givit hela klubben är grund nog för att detta måste vara en toppvärvning. Även om Hamsik inte spelar en minut borde värvningen kunna bidra till något liknande som Vibe gjorde våren 2019. Tror faktiskt vi hade åkt ur den säsongen om inte Vibe kommit hem.
 
  • Like
Reactions: bvb

bvb

Cartier
2-Faktor
Rent ekonomiskt landar det säkert på plus. Och med det vill man ju inte bli negativ, men det känns bra först när den långsiktiga planen sitter. Vibe räddade oss som sagt 2019 och i år kommer Hamsek göra otrolig skillnad, men sen då?
 

Perro

Omega
Rent ekonomiskt landar det säkert på plus. Och med det vill man ju inte bli negativ, men det känns bra först när den långsiktiga planen sitter. Vibe räddade oss som sagt 2019 och i år kommer Hamsek göra otrolig skillnad, men sen då?
Tror ändå att dessa värvningar inte nödvändigtvis behöver vara dåligt långsiktigt. De unga måste ju se detta som en ovärderlig chans att få spela och träna med en världsstjärna som Hamsik ett par månader. Lägg därtill hela fikaligan med många år utomlands så bör de unga kunna lära sig massor av dessa. Sen tycker jag egentligen bara det är August av dem egna som är där och faktiskt borde konkurrera om en startplats i ett lag som skall slåss i toppen av AS.
 
  • Like
Reactions: bvb

bvb

Cartier
2-Faktor
Tror ändå att dessa värvningar inte nödvändigtvis behöver vara dåligt långsiktigt. De unga måste ju se detta som en ovärderlig chans att få spela och träna med en världsstjärna som Hamsik ett par månader. Lägg därtill hela fikaligan med många år utomlands så bör de unga kunna lära sig massor av dessa. Sen tycker jag egentligen bara det är August av dem egna som är där och faktiskt borde konkurrera om en startplats i ett lag som skall slåss i toppen av AS.
Absolut inte med nödvändighet, men det måste ju parallellt jobbas med det långsiktiga minst lika hårt. Men stor eloge till att man lyckats värva så bra som man gjort!
 

Reverso

Panerai
Klubbens status har höjts några snäpp i.o.m värvningen av Hamsik. Alla sporttidningar i Europa har skrivit om detta.

Blåvitt har äntligen spänt musklerna och visat att vi är en jätte som vaknat.
 
  • Love
Reactions: bvb

Reverso

Panerai
"Experterna" räknar ut oss i år. Men det är jag tacksam för, vi slår från "underläge" och pressen ligger inte på oss. Tror det kan passa oss bra, om vi klarar oss från skador från nyckelspelare och våra spelare inte tokfloppar så är det enligt mig icke godkänt om vi inte är med i guldstriden hela vägen in i slutet.

Tror Kevin Yacob kan vara en oslipad diamant. Nu kör vi!
 

D.Trump

Cartier
20210410_153225.jpg
Kommer ni ihåg när dom utlovade champangefotboll, numera är vi nöjda med 3 poäng.
 

The lord

Audemars
Jag följer inte andra lag så vet inget om deras skador men blåvitt har orimligt många under väldigt lång tid tycker jag. Och för ofta på spelare som precis kommit tillbaka från en skada sen om det är otur eller brist på kunskap från teamet vet jag inte. Hur som helst blir det omöjligt att bygga en trupp, vem kunde tro att vi skulle ha brist på mittfältare!?
 
  • Like
Reactions: bvb
Topp