Läste i aftonbladet att han ger stöd åt Poya, utan att varken sett någon match eller träning.Lyssna på podden coach meet coach och avsnitten med svennis, vilken ledare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läste i aftonbladet att han ger stöd åt Poya, utan att varken sett någon match eller träning.Lyssna på podden coach meet coach och avsnitten med svennis, vilken ledare!
Det är väldigt konstigt tycker jag, känns som kejsarens nya kläder. Alla har gått på poyas babbel. I podden låter han väldigt vettig,Läste i aftonbladet att han ger stöd åt Poya, utan att varken sett någon match eller träning.
Wernbloom bryter kontraktet med sin klubb.. Vågar man hoppas nu?
Nu skrivs det att han är klarTror inte käringen hans tillåter det. För långt från Gucci och Louis Vuittonbutikerna. Blir väl Djurgården för PW, boendes i Sigtuna.
Jämfört med hur det sett ut så lär han vara en bra förstärkningNu vänder det när Pontus Wernbloom har skrivit på, äntligen en klass spelare med lite jävla anamma, hoppas bara inte han hunnit bli en föredetting.
Hur gick det för gaisaren, måste skadat sig rejält?
En spelare som inte vrider sig i plågor efter en smäll o med ett blåvitt hjärta står högt på min lista, HONOM VILL VI HA
Kanske Svennis är ledigVad tycker panelen om att Poya sparkas?
Jag tycker att det är dags.Vad tycker panelen om att Poya sparkas?
Jag tror att det var nödvändigt sett till läget vi är i.Vad tycker panelen om att Poya sparkas?
Edit, läste fel.Gio på väg bort enligt GT. Till den forna storklubben Ferencvaros - Gios kontrakt med Blåvitt går ut sommaren 2022, vad tror ni prislappen kan ligga på? 10-15?
Jag läste fel först, trodde det handlade om Anestis. Det stuvas om ordentligt i truppen.Giorgi till Ferencvaros | IFK Göteborg – Hela stadens lag
Vi har gjort klart med en övergång för Giorgi Kharaishvili. Nästa adress blir ungerska Ferencvaros.ifkgoteborg.se