Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sparka Stahre för en tredjeplats En gång i tiden. Trots att han troligtvis inte alls hade hjärta för laget, såhär i efterhand ett kasst beslut ändå.För 5 år sen var allt förutom Guld oacceptabelt.
Nu är majoriteten nöjda om vi klarar oss kvar i Allsvenskan.
Kul.![]()
Sparka Stahre för en tredjeplats En gång i tiden. Trots att han troligtvis inte alls hade hjärta för laget, såhär i efterhand ett kasst beslut ändå.
Nästan så jag saknar Stahre!
Snackats en del om Henrik Rydström som ersättare för Poya. Tankar om det?
Kuriosa: Huruvida detta är sant eller ej vet jag inte men jag läste att Henrik Rydström, på sin första träning med Kalmar FF hade på sig en Blåvittmössa och hotades med stryk av de äldre spelarna om han ej tog av sig den. Och att han efter det inte sa något i omklädningsrummet på flera år
Det som gör mig mest frustrerad är att han har en startelva som jag inte är riktigt överens om. Och ett spelsätt som jag inte tycker passar nuvarande trupp med detta kortpassningsspel. I slutet av matchen sätter anestis igång bollen väldigt fort med långa utsparkar precis tvärt emot vad han gör under resten av matchen då ska dem stå och passa tre spelare i eget straffområde. Vilket leder till att de får farliga målchanser emot sig varenda match att, Abraham får vara med i truppen är också ett hån mot de andra i laget, Holm skapar alltid mycket mer på sina få minuter är vad han har gjort under hela säsongen. Det känns som att poya är för stolt för att ändra om spelet och startelva för lagets bästa. Att spela med en landslagsmittfältare som mittback säger väl det mesta om hans filosofi.
Poya är tyvärr oförmögen att anpassa spelet efter sina spelare. Han är en one trick pony och han klarar inte att få ut det där sista av laget som vi så oerhört skulle behöva. Han känns mer som polare med spelarna än deras tränare. Hans kroppsspråk har jag många gånger tolkat som att han inte tror på det vi gör och det smittar av sig på spelarna.
Pontus Dahlberg till BK röva på lån. Va fan!
Vi vann ju trots allt cupen. Det var ju inte så att Malmö inte satsade. Visst spelmässigt var det inte glänsande då heller, men faktumet att vi vann visar ändå förhoppningsvis att något finns där.
Förtroendet för honom verkar inte ha förändrats från ledningen om man läser GP.Mållös. #poyaout
Förtroendet för honom verkar inte ha förändrats från ledningen om man läser dagens GP.
"Kanske kan IFK Göteborg värva sig ur krisen?" Med vilka pengar då?.. Det verkar inte som att man lärt sig..
Känns som att ALLA spelare, ledare och kanslifolk är alltför bekväma i sin roll. Hur många av våra spelare går in med mentaliteten inför match att "nu jävlar är det krig" ?
Vi är väldigt mediokra på alla fronter. Blåvitts kansli har förvandlats till Göteborgs Stad 2.0 där alla verkar sitta jävligt säkert utan att prestera
3 vinster på 21 matcher. 1 av 7. Varför har vi supportrar inte redan varit uppe vid KG och krävt folks avgång?
Minns hur Stefan Lundin jagades ut från klubben. Var med utanför arenan efter Zimbru Chisinau.