• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IFK Göteborg - den göttiga tråden

Reverso

Panerai
Ja, detta var inte alls bra. Varför har vi så svårt mot de dåliga lagen?


Bra fråga. Det börjar lukta 2018. Var är den härliga farten och fläkten vi hade i början av AS?

Sammantaget är jag dock extremt nöjd med säsongen om man ser till hur det såg ut inför säsongen när allting kändes becksvart
 

Reverso

Panerai
Det börjar bli lite drag kring silly nu

Lasse Vibe och Branimir Hrgota har börjat följa varandra på instagram ... spännande

Är han inte tokdyr så ser jag honom gärna i den finaste av tröjor

Det har ju snackats om honom i princip varje fönster ända sedan Mats Gren satte sin fot på KG år 2014 haha
 
  • Like
Reactions: bvb

bvb

Cartier
2-Faktor
Det börjar bli lite drag kring silly nu

Lasse Vibe och Branimir Hrgota har börjat följa varandra på instagram ... spännande

Är han inte tokdyr så ser jag honom gärna i den finaste av tröjor

Det har ju snackats om honom i princip varje fönster ända sedan Mats Gren satte sin fot på KG år 2014 haha
Oj, spännande! Han tackar vi inte nej till.
 

Reverso

Panerai
Oj, spännande! Han tackar vi inte nej till.

Ser honom gärna på ett lite längre avtal om vi kan skriva ett ekonomiskt förmånligt sådant

Dock lite orolig att han endast spelat 2 (?) matcher senaste säsongen

Han har dock 104 matcher i Bundesliga på CV:t och är i en bra ålder, kanske går att sälja för en fin peng om han skulle göra succé också då han inte är lastgammal

Tror han hade passat in riktigt bra här om han har rätt attityd, det skulle inte förvåna mig om Gren talar gott om oss till honom också då de känner varandra väl sedan tidigare

EDIT: Såg nu att Gajs tränare Bosko Orovic fått sparken, tråkigt för oss tycker jag då han höll på att köra de rakt ner i skiten. Har inte mycket över för gajs som klubb sedan deras offerkofta beteende efter raketskandalen. Ser hellre Öjs i AS, saknar derbyn : )
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: bvb

bvb

Cartier
2-Faktor
Ser honom gärna på ett lite längre avtal om vi kan skriva ett ekonomiskt förmånligt sådant

Dock lite orolig att han endast spelat 2 (?) matcher senaste säsongen

Han har dock 104 matcher i Bundesliga på CV:t och är i en bra ålder, kanske går att sälja för en fin peng om han skulle göra succé också då han inte är lastgammal

Tror han hade passat in riktigt bra här om han har rätt attityd, det skulle inte förvåna mig om Gren talar gott om oss till honom också då de känner varandra väl sedan tidigare

Han tackar för de senaste åren på sin instagram? Måste innebära att han är kontraktslös?..
 

bvb

Cartier
2-Faktor
Håller med om derbyna. De kommer man aldrig glömma, sanslöst häftiga!

Visst är det en chansning när han inte spelat så mycket, men se på Giannis, han har gjort det bra och räddat oss flera matcher. En spelare som passar in är minst lika viktigt som att ha många matcher i ryggen.
 

Reverso

Panerai
Kolla in intervjun med grekisk tv de precis la upp på instagram. Guld!


Giannis har varit väldigt stabil, känns skönt att backlinjen har en målvakt de kan lita på till skillnad från när vi hade Dahlin där bak ...

Bundesliga är givetvis på en helt annan nivå dessutom ... Om man vänder på det lite, vem hade vi kunnat locka till oss som är mer spännande med liknande meriter?

Vilken intervju?
 
  • Like
Reactions: bvb

bvb

Cartier
2-Faktor
Giannis har varit väldigt stabil, känns skönt att backlinjen har en målvakt de kan lita på till skillnad från när vi hade Dahlin där bak ...

Bundesliga är givetvis på en helt annan nivå dessutom ... Om man vänder på det lite, vem hade vi kunnat locka till oss som är mer spännande med liknande meriter?

Vilken intervju?
Senaste inlägget på IFK’s instagram
 

Reverso

Panerai
Skål alla Blåvita!

Screenshot_20190718-143754_Samsung Internet.jpg
 

Reverso

Panerai
Det läcker i princip aldrig från KG längre och därmed är det svårt att veta vad som pågår bakom kulisserna. Vad tror ni om intressenter på Hasse?

Bajen sålde Odilon (back, 18 år) trots att han ej var ordinarie eller hade gjort väsen av sig i AS för ca 40 miljoner.

Vi borde kräva det dubbla för Hasse som redan är en dominant i AS?
 

The lord

Audemars
Riktigt bra nyhet och viktigt att han stannar och utvecklas i lugn och ro. Kan vid en försäljning vända klubbens ekonomi kraftigt uppåt tror jag.
 

Reverso

Panerai
Tror det blir en tuff match imorgon mot AFC

Vi har en del spelare borta/sålda ... även självaste Poya sitter på läktaren imorgon!

AFC har gått starkt senaste matcherna då de kryssat borta mot Sundsvall och hemma mot DIF, samt slagit Kalmar hemma i senaste omgången

Om det inte blir något med Hrgota som det ryktats om så hoppas jag att vi har ögonen på Seljmani i Varberg, vilket vi borde ha.
 
  • Like
Reactions: bvb

Reverso

Panerai
Reporter: Vad är ditt roligaste minne?

Bebben: Mitt roligaste minne det är från 54 till 69 i Blåvitt, det är ett stort minne alltihopa


 

Reverso

Panerai
Seb E avstängd 1 match för att han skrikit något olämpligt till domarna efter Falkenberg borta. Så sjukt onödigt. Blåvitt straffas alltid hårdast av SvFF, det känns som att andra kommer undan med mycket mer än vad vi gör.

Ja ja, klassiskt kamratmöte på söndag i strålande solsken(?)

Vinst där och vi har endast 4 p upp till 1a plats.
 
  • Like
Reactions: bvb

Reverso

Panerai
Poya har förlängt sitt kontrakt över säsongen 2022. Känns bra! Jag är glad att Poya tillhör vår underbart vackra förening.

Som han plågades förra hösten. Vi är på gång.


Sveriges stolthet!
 
  • Like
Reactions: bvb

The lord

Audemars
Fortfarande lång väg att gå, men känns helt klart som att det är på väg åt rätt håll. Några skador och allt förstört, drömmer ibland och undrar hur det sett ut om inte söder pajat knät 2009. Garanterat SM guld och löjligt stora pengar vid en försäljning.
 

bvb

Cartier
2-Faktor
Seb E avstängd 1 match för att han skrikit något olämpligt till domarna efter Falkenberg borta. Så sjukt onödigt. Blåvitt straffas alltid hårdast av SvFF, det känns som att andra kommer undan med mycket mer än vad vi gör.

Ja ja, klassiskt kamratmöte på söndag i strålande solsken(?)

Vinst där och vi har endast 4 p upp till 1a plats.

4 p upp till 1a plats, när kunde vi säga det senast? Bara att vara med i den absoluta toppen igen är fantastiskt!
 

Reverso

Panerai
Fortfarande lång väg att gå, men känns helt klart som att det är på väg åt rätt håll. Några skador och allt förstört, drömmer ibland och undrar hur det sett ut om inte söder pajat knät 2009. Garanterat SM guld och löjligt stora pengar vid en försäljning.


Lång väg att gå, absolut, men det är oerhört viktigt att vi har kontinuitet och inte avviker från vår plan pga att det trillat in lite $$$

Följer vi den planen vi påbörjat och inte värvar in en dyr bänk och dyra expertskattespelare utan god vidareförsäljningspotential så ser framtiden väldigt Blåvit ut
 

Reverso

Panerai
13100+ biljetter sålda dagen innan det klassiska kamratmöte på GU. Det bådar gott, Göteborgare är kända för att köpa på matchdag. Hoppas vi blir 14.000 på plats.

Landar vi på 13.000 i snitt när säsongen är avslutad är jag väldigt nöjd med tanke på hur läget såg ut innan säsongen startade.
 
  • Like
Reactions: bvb
Topp