• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IFK Göteborg - den göttiga tråden

The lord

Audemars
Tycker att detta är för sent, har en kompis vars dotter spelar i flickor födda 01. De håller betydligt högre nivå än div 4 vilket har gjort att i princip alla tjejer nu provspelar i division 2 klubbar runt om i Göteborg. Min dotter har också spelat i IFK och tjejerna är så fruktansvärt åsidosatta när det gäller träningstider och annat. Men det är så klart positivt att dem gjorde det här istället för att gå ihop med Kopparberg.
 

Reverso

Panerai
Tycker att detta är för sent, har en kompis vars dotter spelar i flickor födda 01. De håller betydligt högre nivå än div 4 vilket har gjort att i princip alla tjejer nu provspelar i division 2 klubbar runt om i Göteborg. Min dotter har också spelat i IFK och tjejerna är så fruktansvärt åsidosatta när det gäller träningstider och annat. Men det är så klart positivt att dem gjorde det här istället för att gå ihop med Kopparberg.

Intressant med lite mer insyn i föreningen...tråkigt att det blivit som det blivit dock...
 

The lord

Audemars
Om nu damlaget skulle klättra några serier på kort tid kan man ju alltid hoppas att dessa tjejer kommer tillbaka och lyfter klubben ytterligare. Vet att Peter ijehs dotter var grym men gick till Kopparberg
 

Reverso

Panerai
Lånad från "En annan del av Blåvitt" : )

zlatanbajen.jpg



Zammarby IF

Och jag som tyckte att Prio-Nisse var jobbig med sina uttalanden ...
 

The lord

Audemars
Kan man hoppas att Berg tackar för sig efter e.m. och flyttar hem till Långedrag och kör minst 1 år. sedan kommer Oscar Wendt och Gurra
 
  • Like
Reactions: bvb

Reverso

Panerai
Var är nyförvärven?

Lite tråkigt när alla tystats på KG nuförtiden : )

Annat var det med Mr Gren, på gott och kanske mest ont. Träffade han på "Vällagat" på lunch för ett par veckor sedan.

Tycker det var ganska amatörmässigt att vi åkte på träningsläger och mötte ett korpgäng från div 3 för övrigt.

Och vadå träningsläger? Fotbollsspelare ligger ljusår bakom andra sporter vad gäller träningen. Gubbarna borde träna minst 2 gånger per dag. Eller kanske inte? Vi kommer aldrig kunna utmana Europa vad gäller teknik och briljant spel iaf, det är en sak som tyvärr är ganska säker.
 
  • Like
Reactions: bvb

Reverso

Panerai
Nu kom besked, fast ett ganska luddigt sådant.. "Knäet är skadat och kommer behöva rehabiliteras under våren".

Känns som att de hade sagt rakt ut om det var korsbandet t.ex?

Förhoppningsvis är han snabbt tillbaka

Sen så blev jag ytterst förvånad av att läsa att vi erbjudit Alexander Milosevic kontrakt, han är alldeles för mycket råtta.
 

bvb

Cartier
2-Faktor
Känns som att de hade sagt rakt ut om det var korsbandet t.ex?

Förhoppningsvis är han snabbt tillbaka

Sen så blev jag ytterst förvånad av att läsa att vi erbjudit Alexander Milosevic kontrakt, han är alldeles för mycket råtta.

Ja det tror jag också, men att inte säga rakt ut vad det rör sig om för skada känns sådär.. Vi får hoppas han är tillbaka snabbt helt enkelt.

Han verkar ha tackat nej? Som tur är, men det är hög tid att få in någon nu.
 

Reverso

Panerai
Ja det tror jag också, men att inte säga rakt ut vad det rör sig om för skada känns sådär.. Vi får hoppas han är tillbaka snabbt helt enkelt.

Han verkar ha tackat nej? Som tur är, men det är hög tid att få in någon nu.

Jag vill se 2 spetsspelare av absolut högsta Allsvenska klass. Ingen mer mellanmjölk. Och så plocka upp ett par juniorer.
 
  • Like
Reactions: bvb

Reverso

Panerai
Sonko Sundberg?

Nej tack. För gnagig. Verkar osympatisk, tror inte han passar in och dessutom är han inte speciellt bra. Hoppas vi har något mycket bättre på gång det behövs en riktig general där bak.

Och en klassanfallare såklart.
 
  • Like
Reactions: bvb
Topp