• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IFK Göteborg - den göttiga tråden

Krossa Norrköping

20190728_171437.jpg

• Like
Reactions: bvb
Plus från dagens match:
Återigen nollade vi motståndarna (vi har släppt in 4 mål de senaste 9 matcherna i AS)
Spelet såg stundtals bra ut trots att vi har flera spelare borta(och sålda)
Publiken (14089 på plats)

Minus:
Vi har endast gjort 7 mål de 9 senaste matcherna i AS
Snackar till oss kort
Fortsatt uddlösa framåt(flera fina lägen men bollen vill inte in)
När ska vi spela en hel match utan att en spelare skadas?

Vill se en spetsvärvning på Topp. Hoppas på en orderntlig islossning där framme.

• Like
Dahlin till div 1, tack och hej, tror det är bättre både för han och klubben. Vi kör den nye isländska målvakten som tredjemålvakt tror jag.

Sitter på KG med 2 vänner och insuper den fantastiska atmosfären. Forza Blåvitt

20190730_185801.jpg

20190730_185809.jpg

20190730_185818.jpg

Såg inte matchen idag, men ledningen ska vi väl ändå inte tappa? Speciellt med mål i sista minuten..

Såg matchen på TV. Vi slutar spela med 10 minuter kvar, börjar maska och jogga runt. Resultatet i sig var rättvist men det är ändå så jävla surt. Vad fan gör Anestis, Seb O och Calisir på 2-2 målet...orkar inte mer :hungover:

Truppen är sjukt tunn, vi behöver 2 klassvärvningar.

• Like
Dessutom är Toko och Calisir avstängda nästa match hemma mot Falkenberg.

Edit: tydligen är även KDG avstängd. Detta kommer bli spännande, minst sagt. Hoppar Poya in själv på mb? : )

Senast ändrad:
  • Like
... och vad gör Da Graca på straffsituationen??? En usel nedtagning som resulterar i bolltapp och att han måste dra ner anfallande spelare. Mer måste man väl kunna förvänta sig av en allsvensk mittback?

• Like
Tror att han kommer passa in bra, blir nog ett besök på kg imorgon och kolla in träningen. Kan man kasta en banger på någon och sedan lipa när personen kastar något tillbaka är man en idiot. Fotbollsfans är nog de mest lättkränkta personer som finns. Att skrika hora till någon i motståndarlaget och att man ska våldta någon i dennes familj för att senare bli helt galen när samma spelare gör mål och firar framför bortaklacken är ju något som bevisar detta. Sana ska behandlas som en ifk spelare tycker jag, Blåvitt ville ju inte ha honom när han flyttade hem.

• Like
Igår var ingen rolig upplevelse. Inte mycket som stämde i spelet.

Har väldigt svårt att se Abraham fortsätta från start - den platsen borde Hosam ta.

Jag tycker att detta är väldigt underligt. Jag följer inte andra klubbar så jag vet inte hur deras skadehistorik ser ut men att ha sådana problem med korsbandsskador som IFK haft tycker jag är konstigt.

Sebastian Ohlsson verkar ju säljas inom kort. Vad tror ni om fortsättningen? Ser ekonomin ljusare ut med alla försäljningar?

Det hoppas jag verkligen men man vet ju aldrig hur mycket pengar som försvinner vid varje affär. Värvningarna av Sana och aeish hade inte varit möjliga utan pengar in från försäljning tror jag.

• Like
Var väl lite väl stora siffror tycker jag, anestis gjorde många fina räddningar så det kunde trots allt blivit större siffror. Gio har ett fritt läge med bara någon minut kvar av första halvlek, mål där och det kunde blivit en helt annan match men det kändes som att Hammarby hade lätt att komma fram till målchanser, lite väl optimistiskt kortpassningsspel från IFK i början av matchen tycker jag.

• Like
Kul med ett Blåvitt damlag. Så länge det inte dränerar herrarnas A-lagsbudget och de så att säga står på egna ben. Det kan förhoppningsvis öka snacket och intresset runt klubben!

• Like
Tillbaka
Topp